Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 24 iulie 2012

Viața în imagini - 5

   Nu cu foarte multe zile în urmă am fost la nunta unei prietene din copilărie (ca domnișoară de onoare) și am făcut câteva poze frumoase în rochița mea roșie pe care o ador tare mult. A fost o noapte deosebită, iar invitații au fost pe măsură. Bineînțeles am dansat până nu am mai putut sta în picioare cu toții :)), dar nu înainte de a fura mirele împreună cu dragele mele prietene. Așa domnișoare de onoare să tot ai. :))  


Eu și Iulia. Angel and demon...
 Iubitul meu dulce nu a putut lipsi, desigur! Love you!
 Fetele știu să se distreze cel mai bine, nu-i așa?
Girls' Power!


 Enjoy your life!




2 fantasies:

flora spunea...

e frumoasa rochita
Ai leapsa de la mine

Diana Gavrila spunea...

@ flora: Mulțumesc. Despre ce leapșă este vorba?