Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 27 iulie 2012

Leapșă - Ziua 10

10. Povestește despre prima iubire și primul sărut.

   Spre bucuria mea, încă sunt împreună cu prima mea iubire. :D Am mai avut desigur și alți prieteni (doar 3, ca să nu se înțeleagă altceva), dar niciuna dintre relații nu a durat mai mult de o lună și ceva. A fost de vină fie distanța, fie nepotrivirea de caracter. Nu îmi pare rău însă că am încercat pentru că am avut de învățat câte ceva din fiecare. 
   Primul meu sărut a fost extrem de dulce, chiar neașteptat pot spune. S-a întâmplat foarte repede, încât nu am putut gândi în acel moment. A fost și este exact ceea ce am nevoie, plin de sentimente, romantism și delicios. Îmi place că nu s-au schimbat foarte multe în cei trei ani de când avem o relație: ne înțelegem la fel de bine, ne iubim și petrecem la fel de mult timp împreună, semn că nu ne-am plictisim deloc unul de altul. E minunat!
Your turn now! :D