Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 24 iulie 2012

Leapșă - Ziua 6

6. Scrie 30 de chestii interesante despre tine

Nu știu cât de interesante sunt pentru voi, dar acestea sunt:
1. Mi-am făcut o obișnuință din a dormi după miezul nopții și să mă trezesc la prânz. 
2. Caii sunt animalele mele preferate dintotdeauna, dar pentru acasă mi-aș cumpăra un beagle. Îi ador!
3. Cânt peste tot, în baie, în camera mea, chiar dacă știu că nu prea am voce. Nu mă pot abține, îmi place enorm de mult muzica.
4. Vorbesc mult de obicei, dar mult mai mult atunci când sunt obosită.
5. Sunt destul de leneșă, mama mereu se plânge că nu o ajut cât ar trebui, dar nu am timp de obicei, iar în vacanță...ei bine, să zicem că am altele de făcut. 
6. Visez cât e ziua de lungă, mereu inventez povești, scene sau personaje. Niciodată nu e de ajuns.
7. Îmi place mult să scriu și sper ca într-o bună zi să ajung suficient de bună pentru a publica. Îmi este însă destul de greu, ținând cont că ai mei nu mă sprijină, din contră încearcă din răsputeri să mă facă să mă răzgândesc. Dar eu nu mă dau bătută! ;)
8. Ador animalele din pluș. Am o întreagă colecție acasă. Este singurul cadou care nu se învechește niciodată.
9. În fiecare vară ies cu fetele la bronzat și la "bârfit". Asta durează câteva ore bune :D.
10. Ciocolata albă este preferata mea. Unchiul meu îmi aduce de fiecare dată când vine acasă din Germania. Este delicioasă!
11. Tartele cu fructe de vară îmi ies cel mai bine! Am rețeta mea specială ;)
12. Îmi place să mă plimb și să călătoresc.
13. Obișnuiesc să fotografiez tot ceea ce mi se pare interesant și demn de păstrat ca amintire. 
14. Pentru o carte bună aș pierde bucuroasă ore bune de somn.
15. Nu mă pot sătura de Damon din The Vampire Diaries.  
16. Ochii mei se schimbă mereu, oscilează între albastru și verde. Mereu mă rușinez când cineva îmi spune că am ochii frumoși... și se întâmplă destul de des. ;))
17. Am o pasiune pentru eșarfe. Dacă mi-al permite mi-aș cumpăra toate modele și toate culorile posibile. 
18. Am convins-o pe soră-mea să citească :D. Harry Potter încă face minuni. 
19. Nu mă satur niciodată să adun cărți, atât electronice, cât și tipărite. Jumătate din laptopul meu este plin deja, cu toate că a trecut abia o lună de când mi l-am cumpărat :)) 
20. Îmi este foarte milă de animale, chiar mai mult decât de oameni. Când îi văd că se chinuie mi se rupe inima... Nu suport.
21. Sunt înnebunită după cultura asiatică și tot ceea ce ține de acest continent. Părinții mei își ies din fire când văd cât de des ascult muzică coreeană sau vizionez drame. Chiar nu înțeleg această pasiune a mea, iar când au văzut că am început să învăț și limba chineză și coreeană au făcut un scandal monstru. Greu e cu părinții ăștia... 
22. Când eram mică mă jucam cu păianjenii și melcii, îi țineam în cutii și le dădeam de mâncare. Era un obicei ciudat de-al meu, iar mama era îngrozită. Mereu îi găsea mișunând prin casă. Melcii au ajuns chiar și pe farfuriile ei preferate. Era să facă infarct. :))
23. Am doi peruși ca animale de companie pe nume Dolly și Didi, din cauza cărora nu am niciodată liniște. Sunt tare guralivi. 
24. Sunt o persoană emotivă, plâng destul de repede când ceva mă deranjează și nu pot face nimic să îndrept acel lucru.
25. Vreau să învăț de ceva timp să cânt la chitară sau la pian, dar până acum nu reușit. Am vorbit cu o prietenă de-a mea ce cântă la chitară și sper să încep cât de curând. :D
26. Urăsc greșelile pe care le fac oamenii atunci când scriu sau vorbesc. Mi-am format un obicei (răutăciuos uneori) de a corecta lumea și nu mă pot controla :)) Mai nou am început să scriu cu diacritice (poate ați observat), ținând cont că tastatura îmi funcționează acum cum trebuie. 
27. De curând m-am gândit să îmi aleg ca specializare după ce voi termina facultatea (peste 1000 de ani, știu) chirurgia pediatrică. A fost ceva spontan, dar mi se pare interesant și complicat în același timp. 
28. Părinții mei sunt foarte stricți, trebuie să le cer voie pentru orice. Nu știu ce să mă mai fac cu ei, simt de multe ori că o iau razna. Niciodată nu sunt destul de bună pentru ei, iar dacă încerc să-mi impun punctul de vedere sunt obraznică. Aveți vreo soluție? În afară de a pleca pe ușă și a mă întoarce peste câteva zile :P. M-am gândit de multe ori la asta.
29. Când eram mică, eu și cele mai bune prietene ale mele înființasem o formație ce se numea LODI (L=Lavinia, O=Oana, D=Diana, I=Iulia). De fiecare dată când ieșeam afară le imitam pe fetele de la ASIA, Candy sau Andre. Ce vremuri!   
30. Toată ziua stau pe internet, fie vizionez filme, fie scriu pe blog, fie îmi verific e-mailul. A devenit o dependență din păcate.