Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 18 iulie 2012

Premiu + leapșă cadou

Update! Am primit din nou această leapșă de la libra. Mulțumesc!

   Îi mulțumesc frumos lui rosia_lady pentru premiu și pentru leapșă, este un gest foarte frumos. Pentru necunoscători, Liebster = favorit, astfel că sunt deosebit de încântată de cadoul primit. Să începem:

Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2.Spune 11 lucruri despre tine
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor și anunță-i
6. Nu da tag-ul inapoi!

2. 11 lucruri despre mine.
  1. Vorbesc enorm de mult.
  2. Urăsc să fiu cicălită.
  3. Sunt în zodia Gemeni.
  4. Sunt o visătoare. 
  5. Aș da orice pentru o zi liniștită la malul mării, un laptop și o sticlă de Coca-Cola.  
  6. Sunt o fană a Asiei și a tot ce ține de acest continent.
  7. Aș citi non-stop.
  8. Îmi place și știu să dansez. 
  9. Știu să tricotez, o făceam destul de des când eram mică. :D
  10. Obișnuiesc să dorm târziu și să mă trezesc târziu, asemeni unei bufnițe.
  11. Sunt mereu în căutare de lucruri noi. 
                                       
3.1. Întrebări pentru mine de la rosia_lady:
 1. Unde ai vrea să îţi petreci vacanţa ideală?
   Pe insula Jeju în Coreea de Sud. Toate pozele pe care le-am văzut și filmele în care se vorbește despre stațiune sunt superbe.
 2. Ceai sau cafea?
   Ceai de obicei, dar trebuie să aibă neapărat lămâie cât se poate de mult și desigur zahăr.
 3. Care este citatul tău preferat?
   Love is like the wind; you can't see it, but you can feel it.
 4. Care este mijlocul de transport în comun pe care îl foloseşti cel mai des?
   Fac în fiecare dimineață naveta cu trenul. Mai des decât atât nu cred că se poate.
 5. Ce culoare au ochii tăi?
   Depinde de anotimp și de hainele pe care le port. Între albastru și verde. 
 6. Un lucru interesant despre tine.
   Am un râs extrem de ciudat, dar și un strănut. Toată lumea se amuză pe această temă când mă aude. 
 7. Trei cuvinte care te caracterizează.
   Blândă, calmă, emotivă.
 8. Serialul preferat?
   Jurnalele Vampirilor.
 9. Care este povestea ce îţi plăcea cel mai mult când erai copil?
   Frumoasa și bestia.
 10. Trei lucruri care te fac fericit.
   Când toți cei din jurul meu sunt fericiți, când pot citi după plac și când pot dansa până la epuizare.
 11. Desertul preferat?
   Cozonacul în general, dar nu sunt adepta prăjiturilor. Mi se apleacă foarte repede.

3.2. Întrebări pentru mine de la libra:

 1. Ce zodie ești?
   Gemeni :D.
 2. Anotimpul preferat?
   Vara.
 3. DACĂ ai putea alege cine ar fi iubitul tău?
   Cel pe care îl am acum :-X.
 4. Ce urăști cel mai mult?
   Oamenii răi și fățarnici.
 5. Sărut în ploaie sau în mare când apune soarele?
   Sărut în ploaie. E un senzație sper.
 6. Ceva dulce/sărat?Ce?
   Tartă cu fructe.
 7. Ce titlu ai da cărții publicate de tine?
   Regăsirea.
 8. Ce  ai vrea să primești de ziua ta, fără restricții?
   Un Kindle momentan.
 9. În fața semineului cu ... ?   
   Iubitul meu Raul.
 10. Iubești și renunți când e greu sau lupți până învingi?
   Nu renunț niciodată, chiar dacă o spun cu voce tare.
 11. Cererea în căsătorie la care visezi arată cum?
   Nu m-am gândit niciodată, dar vreau să fiu surprinsă plăcut în acel moment.


3.3. Întrebări pentru cei care primesc premiul de la mine:
 1. Descrie-te într-o frază sau două.
 2. Care este visul tău la care speri dintotdeauna?
 3. Ai un animal de companie acasă? Dacă da, ce fel de animal?
 4. Ai frați sau surori? Care este numele lor?
 5. Cu cine petreci cel mai mult timp?
 6. Care este genul tău de muzică preferat?
 7. Ce ai face cu 500.000 euro dacă i-ai avea în bancă? 
 8. Care este culoarea ta preferată?
 9. Ce îți dorești să devii pe viitor?
 10. Care este prima carte citită?
 11. Munte sau mare?



3 fantasies:

Only Books spunea...

La naiba, ce grea e leapsa asta! :)) Glumesc, o s-o facem cu siguranta:). Multumim!

Dee.

Sayuki spunea...

Mercic frumos petnru leapsa >;D<

rosia_lady spunea...

Ma bucur ca ai raspuns la intrebari, interesante raspunsuri. Si eu sunt tot in zodia Gemeni.