Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 10 iunie 2011

Partea a 4 - a

     - Imi pare rau, dar nu avem timp de musafiri. Poate cu alta ocazie, alta data. Ne pare bine de cunostinta. Pa-pa.
   Sperand sa putem pleca de acolo imediat, m-am intors si am marit pasul, tragand-o pe Lisa dupa mine, care inca nu isi revenise.
    - Doar nu crezi ca a vorbit serios, m-a intrebat atunci cand nu am mai zarit-o pe Brittany, deoarece era ascunsa de tufisuri. 
    - Ma tem ca da. Haide, sa intram in casa. Cred ca suntem in siguranta acolo.
    - Nu atat de repede, rosti tanara fata, blocandu-ne trecerea. Am incercat sa fiu politicoasa, dar m-ati luat peste picior. O sa trec la planul B. 
    - Adica? am rostit amandoua in acelasi timp.
   Asta este tot ce imi amintesc pentru ca urmatoarea secunda cand am deschis ochii eram intinsa in holul principal al casei pe covorul persan de culoare aramie, legata la maini si la picioare. Din fericire, gura imi fusese lasata libera.

    - Lisa! Ma auzi? Lisa? 
    - Ajunge. Prietena ta draga este in lumea visurilor. Cat despre tine...Ma asteptam sa te trezesti abia peste doua ore. 
    - Ghinion. Cine esti si ce doresti de la noi? 
    - Ti-am zis deja. Sunt Brittany. 
    - Asta stiu. De ce ma urmaresti? 
    - Am fost selectata sa duc la indeplinire o sarcina foarte importanta a Lordului si te implica direct pe tine. Nu eu te-am ales. 
    - Cine este acest lord? 
    - Diavolul, stapanul meu. 
    - Imi pare rau...Nu vreau sa am de-a face cu Aghiuta. Cauta pe altcineva, Brittany. Lasa-ne pe noi in pace.
    - Ai grija cum vorbesti! m-a privit furioasa. Cu Lisa nu am treaba. Este libera sa plece, dar a refuzat cand i-am prezentat optiunile. Iti este o prietena adevarata pana la urma. 
    - O sa vorbesc eu cu ea. O sa renunte. Te rog... 
    - Nu prea cred, se auzi vocea Lisei din spate, inainte sa il loveasca pe frumosul demon blond cu o bata in cap. 
   Roata se intoarce...chiar si pentru demoni.       
                                     Va urma...

7 fantasies:

D. spunea...

ce mult imi plac povestile cu mistere :x

Diana Gavrila spunea...

:D...ma bucur

•Lexa Is Here spunea...

creepy..imi place:)):X:X

Diana Gavrila spunea...

multumesc:d

Muneca Chucky spunea...

imi place suspansul cu care construiesti povestea<3

ioana alexandra spunea...

"roata se intoarce chiar si pt. demoni" super tare:))
imi place!!

Diana Gavrila spunea...

@ Muneca Chucky: Mersi.
@ Ioana Alexandra: Mersi.