Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Creatures - Katelyn Hooley - Traducere

Prolog
   Am alergat prin distrugerea mortala din jurul meu, dezechilibrandu-ma din cand in cand de pe o alee pe alta din aceasta cauza. Moartea era in jurul meu - vietile furate ale celor care nu au fost destul de rapizi sa scape de rebeliunea din jur. Ochii mei rotunzi, liliachii, refuzau sa clipeasca de frica ca imi voi pierde drumul.
   Le-am pierdut de mult pe mama si pe sora mea in multimea de Creaturi trezite si in alerta. Oamenii sunt aici sa ne atace planeta si pretind ca este a noastra de drept. Am dat la o parte suvitele de par negru de pe frunte si m-am oprit din alergat la vederea vanatorului. In spatele meu se infatisa o cladire enorma - si mirosul cadavrelor si al sangelui umpleau atmosfera. Aroma este foarte puternica.
   Barbatul zambi usor spre mine, simtindu-mi frica, fara indoiala - si facu un pas inainte, cu armele metalice pregatite de atac. Am respirat adanc si am inghit greu, incercand din rasputeri sa-mi domolesc teama. Stiusem ca viata mea se va sfarsi la un moment dat, dar niciodata nu m-am gandit ca se va intampla la numai 17 ani.
   Asa ca m-am apropiat de acesta, pregatindu-ma pentru ceea ce urma. Mi-am tinut respiratia in timp ce raza albastra mi-a trecut prin pana in zidul din spatele meu.