Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 25 noiembrie 2011

O noua idee...

   Buna, dragilor! A venit in sfarsit mult asteptatul weekend. Sunt usurata ca am scapat de o saptamana grea si aglomerata, cu toate ca urmeaza una la fel de incarcata. 
   Printre aceste ore mi-a venit o alta idee, buna sper, pentru o poveste. De aceea, m-am gandit sa va cer parerea. Ce credeti ca ar trebui sa fac? Ar trebui sa o postez? Pentru asta insa o sa am nevoie de mai mult ajutor ca pana acum...Va rog sa-mi transmiteti printr-un comentariu criticile sau aprecierile voastre,  pareri pentru a-mi imbunatati felul in care scriu.
   Voi lipsi cateva saptamani in decembrie din blogosfera deoarece o sa ma operez si nu voi avea acces la internet acolo, dar voi folosi acel timp ca sa scriu, precum si sa invat pentru facultate. Asadar...care este opinia voastra?