Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 16 noiembrie 2011

Placerea mea - filmul - The lying game

 
   Nu de foarte mult timp a aparut un nou serial de succes ce are la baza seria "The lying game", scrisa de autoarea cunoscutei serii "Micutele mincinoase". Poate ati mai auzit de el, daca nu va puteti "documenta" aici, deoarece am de gand sa vorbesc putin despre acest subiect.
    Synopsis: 
    Sutton si Emma sunt doua surori gemene ce au fost separate la nastere, fiind date spre adoptie unor familii diferite din toate punctele de vedere: stare sociala, statut, unitate, etc. Acestea cresc practic jumatate din viata nestiind de existenta celeilalte, pana intr-o vara cand Sutton (geamana egoista, rasfatata si bogata) incearca sa isi gaseasca parintii biologici si o descopera pe Emma. Cea din urma are probleme cu familia sa si fuge de acasa exact la timp pentru a o acoperi pe Sutton care dorea sa plece pentru cateva zile sa faca mai multe investigatii. Astfel cele doua fac schimb de locuri, dar perioada de timp se prelungeste din cauza unor complicatii, ca sa nu mai punem la socoteala ca Sutton dispare fara urma.
    Parerea mea:  
   Am avut mereu o afinitate pentru povestile cu gemeni/gemene, chiar daca nu pot da un motiv concret pentru asta. Cred ca mi-ar fi placut sa am o copie la indigo, o persoana cu care sa "comunic" telepatic.
   Asadar, este un serial reusit cu personaje placute si destul de talentate (in ceea ce priveste rolul pe care il au). Actrita principala, Alexandra Chando, o interpreteaza atat pe Sutton, cat si pe Emma - parerea mea: chiar se pricepe. Mi se pare uneori ca o vad pe Nina Dobrev ca Elena si Katherine. E destul de misto.
   Daca nu ati vizionat pana acum niciun episod, o puteti face. Exista o mare probabilitate ca sa va placa :D
    Nota mea: 4.5/5 (motivul pentru care nu a primit nota maxima este ca nu intrece Vampire Diaries, preferatul meu).
   Voi ce mai vizionati? As vrea si eu niste recomandari pana in ianuarie cand celelalte seriale pe care le urmaresc revin din vacanta cu episoade noi.
  
                            XOXO

1 fantasies:

Anonim spunea...

Vaiii! Deci vreau si eu sa vad serialul asta! De fapt multe seriale vreau eu sa vad ,dar din pacate timpul nu e de partea mea.Oricum ,e stabilit in vacanta de iarna ma apuc de urmarit seriale.Iar acesta e cu siguranta pe lista.Mi se pare foarte interesant ^^^