Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 1 noiembrie 2011

Recenzie "Clubul mortilor" (3) - Charlaine Harris

    Synopsis:
   Relatia dintre Bill si Sookie trece printr-o perioada mai dificila si sunt din ce in ce mai indepartati. Acest lucru este mult mai evident dupa ce acesta o anunta ca trebuie sa plece intr-o calatorie de lucru, insa fara a-i da prea multe detalii. Eric si Pam il dau de gol, spunandu-i lui Sookie ca vampirul pe care il iubeste a parasit-o pentru a raspunde chemarii fostei sale iubite, Lorena. Telepata noastra isi continua viata in mod obisnuit, dar ii duce dorul si chiar isi face griji cand afla ca este posibil sa fie in pericol. 
   In urma acestui eveniment nefericit il cunoaste pe Alcide Harveux, varcolacul care o va ajuta sa il gaseasca pe Bill, fata de care simte o atractie. 


    Parerea mea:
   Mi-a placut mult mai mult aceasta parte, mai ales dupa ce l-am "cunoscut" pe Alcide Harveux, noul barbat-varcolac pe care il simpatizeaza Sookie, cartea asemanandu-se mult cu un roman de dragoste. 
   Nu-mi vine inca sa cred ca ecranizarea seriei este atat de "nepotrivita". Mi-ar fi placut sa fie pentru mine la fel de interesanta precum Vampire Diaries, avand in vedere ca povestea contine toate elementele pentru un astfel de proiect de succes. Pacat!  
   Coperta nu se potriveste, mai ales ca Bill este absent aproape in totalitate. Jos il putem vedea pe Alcide transformat in lup in ziua cu luna plina. Yummy.. :X 


    Nota mea: 5/5
    O puteti gasi: Aici