Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 18 noiembrie 2011

O noua leapsa!

   Am primit o noua leapsa draguta de la Denisa si sunt foarte incantata sa o completez. Multumesc mult. 

1.Imi poti spune: Diana sau Didy (sau chiar Dee. de ce nu?). 
2.Mi-ar placea sa ma numesc: Cand eram mica imi placea numele Jessica, dar acum nu mi-as mai dori altul. 
3.Daca as fi un  personaj de carte, as fi: Sunt atat de multe posibilitati, dar dintre toate as alege Belle din Frumoasa si bestia.
4.Melodia mea preferata este: Hmm...din nou este dificil. Sa spunem Mandy Moore - Only hope.
5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine: miercuri. Mereu mi s-au intamplat cele mai bune lucruri in zilele de miercuri.
6.Imi dor de: liceu, colegii si profesorii din liceu.
7.Dintre actorii din intreaga lume azi il plac pe: Ian Somerhalder. 
8.Urasc scoala pentru ca: imi ocupa cea mai mare parte a timpului. Mi-as dori sa-l folosesc in alte scopuri uneori...
9.Imi place scoala pentru ca: e un loc unde intalnesc oameni si de ce nu prieteni noi. 
10.Culoarea mea preferata e: albastrul, iar printre alte posibilitati se afla rosul, albul si griul.
11.Partea preferata a zilei pentru mine e: noaptea pentru ca parintii si sora mea dorm, iar eu pot sta linistita. 
12.Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri? Varcolaci. (imi plac cainii/lupii)
13.Mi-ar placea sa locuiesc: intr-un orasel mic si linistit din Anglia sau Scotia. 
14.Azi sunt fericita pentru ca: e sfarsit de saptamana.
15.A fost un cosmar sa vad: ca se apropie examenele atat de repede.
16.As vrea sa: reusesc sa invat toata droaia de subiecte pentru facultate inainte de examen.
17.Mi-ar placea sa existe: zane bune (in genul ingerilor pazitori).
18.As vrea sa lucrez in domeniul: medicina (asta studiez), dar si literar. 
19.Daca as avea o putere ar fi: sa inteleg orice limba straina. 
20.Imi place numele: Saptamana asta imi place Amelia. 
21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: iti sunt alaturi in fiecare secunda a vietii tale.
22.Citatul meu preferat este: " Alege un ideal cat mai inalt si nu te opri dupa ce l-ai realizat." 
23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: dragostea atunci cand te face sa zambesti.
24.As vrea sa pot: finaliza tot ceea ce incep (am o foarte mare problema - ma plictisesc enorm de repede).
25.Viata e frumoasa pentru ca: avem posibilitatea de a visa. 
26.Planul meu secret e sa: ...Daca vi-l spun nu ar mai fi secret. Dupa ce reusesc o sa vi-l spun (daca...).
27.Imi place serialul: Sunt mai multe. Principalul este Vampire Diaries.
28.As vrea sa scriu despre: gasirea dragostei adevarate. 
29.Vreau sa iti spun ca: mi-a facut placere sa completez aceasta leapsa. 
30.Cum ti s-a parut acest chestionar? Ce ai vrea sa ii mai pui?: Mi s-a parut interesant. Cu ocazia asta ne mai cunoastem putin intre noi.  
31.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt: Din pacate am doar 4 persoane: Larisa , Roxana , Laurentzyu , Simona, dar poate completa oricine doreste si nu a completat-o inca. 
                            XOXO  

1 fantasies:

Anonim spunea...

Multumesc mult pentru leapsa! O ai aici: http://laurentzyubooks.blogspot.com/2011/11/leapsa-3.html! :D