Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 27 noiembrie 2013

Proba 26 - Un dar pentru mama...

 
 "Viitorul aparține celor care cred în propriile visuri".

Dragă mamă, la tine mă gândesc când rostesc aceste cuvinte, ființa cea mai dragă din viața mea. Datorită ție am devenit persoana care sunt astăzi și nu mi-e teamă să mă aventurez în această lume, fiindcă știu că tu ești mereu alături de mine și nu o să mă lași singură. Vreau să îți mulțumesc pentru încurajările tale, pentru sprijinul și încrederea pe care o ai mereu în mine, în special atunci când mă îndoiesc de propria capacitate de a învinge obstacolele ce îmi apar în cale. Îmi amintesc cum îmi spui de fiecare dată, cu emoție în glas, că ți-ai dori să mă privesc prin ochii tăi pentru a fi mai sigură pe forțele mele, dar mi-este de ajuns că te am pe tine să îmi amintești că toate visele devin realitate dacă îmi doresc cu adevărat. 

Nu o să uit niciodată vorbele tale pline de duh din momentele de cumpănă, de aceea îți dăruiesc din suflet acest strălucitor porumbel mesager de la LuxuryGifts.ro, ca să îți amintești de mine de fiecare dată când o să-l privești, de fiica ta cea mare care te iubește și te prețuiește. De asemenea, te rog frumos să mă ierți dacă te-am supărat când am avut discuții în contradictoriu și dacă ți-am greșit vreodată cu ceva. Numai gândul că ești tristă din cauza mea mă rănește profund și nu îmi dă pace.    
 

Vreau să fii mândră de mine prin tot ceea ce înfăptuiesc, să îmi zâmbești cum numai tu o poți face și care îmi oferă cea mai mare bucurie. Acesta este cel mai frumos moment al nostru împreună, când toate problemele din lume dispar și sufletul meu se poate destinde. Îți sunt recunoscătoare pentru sfaturile, grija și dragostea cu care mă înconjori, pentru că m-ai învățat de mică să lupt pentru ceea ce-mi doresc și să nu mă dau bătută la prima rafală de vânt care mă clatină din drumul meu anevoios. Te iubesc mult!


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=623538041037856&set=a.623536801037980.1073741828.125276034197395&type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-prn1%2F67083_623538041037856_1834819455_n.jpg&size=300%2C300

 Articol înscris în competiția "SuperBlog".