Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 18 noiembrie 2013

Proba #22 - Lăsați puritatea să vă învăluie

V-ați întrebat vreodată ce este puritatea? Eu nu am făcut-o până în prezent, așa că veniți să îi descoperim sensul împreună. De când am primit această probă din partea brandului AQUA Carpatica în cadrul competiției SuperBlog am folosit acest prilej pentru a cerceta în amănunt micul univers în care trăiesc, iar acum pot afirma că reprezintă un concept pe care îl întâlnim în fiecare zi, dacă suntem dispuși să privim în jurul nostru cu atenție.
 
L-am regăsit în fiecare picătură de ploaie ce ne sărută obrajii și ne curăță tristețea, apăsarea și greutățile care ne apasă pe umeri. Este imposibil să nu devi inspirat când privești la frumusețea pe care o emană și în care se oglindesc toate minunile lumii. Parcă te încarci cu energie de la sursă ca atunci când te răcorești cu apa minerală AQUA Carpatica.  
Cât de adorabili sunt bebelușii! Nimic nu este mai pur și inocent ca un copil în primii săi ani de viață, care îți umple casa și sufletul de cele mai sincere sentimente. Venirea pe lume a unui prunc este un dar de care ne bucurăm cu toții, pentru că sunt nădejdea părinților lor la bătrânețe și un eveniment important pentru fiecare familie. Ei sunt un strop de speranță care rămâne chiar și după ce viața noastră s-a sfârșit, un ghiocel după o iarnă foarte grea.
 


Ce vă mai trece prin minte? Am eu o idee! Știu că mulți o să mă contrazică și o să mă considere sentimentală pentru că am o asemenea credință, dar din punctul meu de vedere nimic nu este mai minunat decât să împarți primele „clipe” alături de alesul vostru. Toți când discută despre puritatea trupească și sufletească o consideră un mit în rândul tinerilor din ziua de astăzi, dar eu sper că mai există persoane care se păstrează puri pentru persoana iubită. E cea mai importantă cheie pe care o deținem, care păstrează cea mai mare comoară. Aveți grijă de puritatea voastră!  
Câți dintre voi vedeți imaginea lui Dumnezeu, a îngerilor și a raiului în acest moment, veghind asupra noastră? Biserica ne învață că nu este nimeni în lume care să poarte „puritatea” cu mai multă demnitate decât Dumnezeu, iar eu de acord întru totul. Aici puritatea este sinonim cu sfințenia, o trăsătură de aur în brățara vieții.



 
 
De asemenea, când mă gândesc la puritate și la copilărie îmi apare în minte Albă-ca-Zăpada, preferata mea dintotdeauna, al cărei nume și caracter i se potrivește ca o mânușă. Mi-aș dori să fiu din nou copil și să descopăr povestea ei pentru prima oară.
 


Ce spuneți însă de o balerină dansând într-un spectacol? Pare un miracol, un vis, mai degrabă decât realitatea prin fiecare mișcare grațioasă a sa, pe ritmul muzicii.  









Dar lista nu se oprește aici! Dacă doriți să descoperiți mai multe despre #puritate, înscrieți-vă la concursul pe care îl organizează AQUA Carpatica pe Instagram. Lăsați puritatea să vă învăluie.

                                             Articol înscris în competiția "SuperBlog".