Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 13 noiembrie 2013

Proba 19 - Pasiunea pentru brânză ne leagă!

Ador să mă trezesc alături de tine, să simt pe buze sărutul tău și să te urmez somnoroasă în bucătărie, desculță. Acolo mă așteaptă o porție delicioasă de ouă cu șuncă, iar alături, frumos aranjate pe o altă farfurie, stau bucățele de brânză decupate de tine cu atâta grijă. A devenit ca un ritual pentru noi, iar eu sunt cel mai mare fan al bucatelor tale. Îmi amintește de prima noastră masă, când ne-am întâlnit la cantina facultății. 

Era o după-amiază călduroasă de mai și tocmai terminasem cursurile, puțin cam târziu pentru a mai găsi ceva, dar mi-am încercat totuși norocul. Încăperea era plină de studenți și am realizat curând că nu aveam nicio șansă. Tocmai când m-am întors spre ieșire m-am ciocnit în tine și aproape te-am dărâmat, spun aproape fiindcă abia mai țineai în mână tava goală, în timp ce pe jos era împrăștiată comanda ta de mâncare. Mi-a fost așa rușine! 

  - Îmi pare foarte rău, ți-am spus, ridicând cele două cutii de Ceva fin care erau încă intacte. 
Tu mi-ai zâmbit doar, mi-ai oferit una din ele și m-ai întrebat dacă doresc să te acompaniez pentru că urăști să mănânci singur. Primul impuls a fost să te refuz, dar intimidată de privirea ta am acceptat. A fost cea mai bună decizie pe care am luat-o vreodată!

Am iubit dintotdeauna brânza, prezentă la fiecare masă, însă din acel moment crema de brânză cu smântână de la Delaco a devenit un simbol magic al iubirii noastre, un ligand etern între două suflete și prima amintire împreună. Tu, dragostea mea, ești porția mea personală de brânză, esențial pentru organismul meu, ești fin și delicios, îmi dăruiești sănătate pentru că faci parte din universul meu și este de ajuns să te privesc pentru a dori încă o mușcătură...   

Tu ești pasiunea mea, de aceea sunt Fan Brânză!

Articol înscris în competiția "SuperBlog".

1 fantasies:

simona, de la Delaco spunea...

Foarte emotionant. Mult succes!