Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 31 martie 2014

Proba 15: Farmecul schimbărilor

Nu iubesc nimic mai mult pe lumea asta decât schimbările. De ce? Pentru sentimentul care își face culcuș înlăuntrul meu, transformându-mă într-o persoană diferită. Prind aripi, curaj, iar limita este cerul. Din acest motiv, odată cu începerea unui nou anotimp de cele mai multe ori simt nevoia să investesc într-o nouă coafură. Fie că aleg un păr scurt sau lung, fie vopsit cu șuvițe sau total, acesta îmi dăruiește încredere în forțele mele și o bună dispoziție de milioane. 

O să vă povestesc despre experimentul de anul trecut în care mi-am încrețit părul cu o soluție de permanent, din acest spirit de aventură de care vă vorbesc. Bine, nu a fost doar pentru atâta lucru. Eram în mare căutare de volum și speram că voi scăpa, măcar pentru un timp, de problema sebumului care la mine se observă ușor din cauza firului de păr foarte subțire. În plus, dintotdeauna am fost curioasă să văd cum mi-ar sta creață, așa că mi-am luat inima în dinți și după revelion am încercat. 

Înainte
Și să vedeți minune. Lucrurile au ieșit chiar mai bine decât mă așteptam. La început a fost exagerat de creț, dar cu puțină bătaie de cap am reușit să-l aranjez, ca mai apoi să arate foarte, foarte drăguț. Îmi era atât de drag să îl privesc în oglindă! Nici cele mai bune produse de coafat pe care le-am încercat nu au reușit vreodată această performanță. Devenisem o crețulină în adevăratul sens al cuvântului :)). Ca să nu mai spun că bunica mea era înnebunită de încântare, încât încearcă și acum să mă convingă să repet procesul. Eu însă am nevoie de regenerarea părului înainte de a mă juca din nou cu el, ca să nu mai spun că momentan visez la deschiderea culorii, dar de data aceasta prin metode naturale pentru că nu este încă complet recuperat.    

După
Pentru că orice risc are și repercusiuni, lucrurile nu au revenit la normal și mă refer la faptul că părul meu nu mai este drept. A rămas cu o mică tendință de încrețire după fiecare spălare, 
am fost necăjită pentru o vreme, dar acum nu mă deranjează pentru că îmi oferă încă volum pentru o perioadă de timp. 


În prezent
În urmă experienței mele am pentru voi un sfat. Nu uitați: fiecare încercare mai mult sau mai puțin drastică are nevoie de un păr sănătos, puternic, care să reziste provocărilor. Aici intervine kitul pentru regenerarea părului de la Farmec, soluția perfectă care să îți ajută podoaba capilară să se modeleze pe ideile tale spontane, pentru ca tu să fii mulțumită de rezultat. Gerovital Plant tratament este creat pentru femeile și bărbații dornici de schimbări dese, de efect (așa ca mine), iar prezența vitaminelor A, E și B5 restructurează firul de păr și îi stimulează creșterea. Dacă suferi de căderea părului, acest tratament este și pentru tine, deoarece combate efectul dăunător al mediului, al produselor cosmetice folosite în exces, sau în cazul meu efectul soluției toxice de permanent. Odată ce acest kit îmi va reface structura firului de păr și îmi va reda rezistența de dinainte, voi fi gata de o nouă încercare. Pentru că totul este posibil atunci când ai prieteni de nădejde.

Articol înscris în cadrul competiţiei Spring SuperBlog 2014.