Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 26 decembrie 2012

Păr creț permanent.. da sau nu?

   De la o vreme nu știu ce să mă mai fac cu părul meu: se îngrașă foarte repede, este foarte moale, nu îl pot aranja ca lumea și are volum doar în prima zi după ce fac baie. Bineînțeles că nemulțumirea mea a ajuns întâmplător și la urechile bunicii mele care este o fană a părului permanent (stil care o prinde de minune de altfel) și a reușit în mare parte să mă convingă să încerc și această metodă. Știu că sunt și părți negative (destule, gen căderea părului și uscarea lui), dar am citit câteva articole pe internet și multe fete sunt mulțumite de rezultat... În plus, am câteva poze adunate de mult prin calculator și coafurile par foarte tentante. De ex:


   Și vroiam să aflu și părerea voastră. V-ați făcut vreodată părul permanent? Merită să încerc? Chiar vreau foarte mult o schimbare și ideea de a-mi tunde părul scurt nu îmi surâde deloc. Nu ezitați să îmi spuneți părerea voastră... Mersi. Vă pup.
-Diana