Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 26 decembrie 2012

Păr creț permanent.. da sau nu?

   De la o vreme nu știu ce să mă mai fac cu părul meu: se îngrașă foarte repede, este foarte moale, nu îl pot aranja ca lumea și are volum doar în prima zi după ce fac baie. Bineînțeles că nemulțumirea mea a ajuns întâmplător și la urechile bunicii mele care este o fană a părului permanent (stil care o prinde de minune de altfel) și a reușit în mare parte să mă convingă să încerc și această metodă. Știu că sunt și părți negative (destule, gen căderea părului și uscarea lui), dar am citit câteva articole pe internet și multe fete sunt mulțumite de rezultat... În plus, am câteva poze adunate de mult prin calculator și coafurile par foarte tentante. De ex:


   Și vroiam să aflu și părerea voastră. V-ați făcut vreodată părul permanent? Merită să încerc? Chiar vreau foarte mult o schimbare și ideea de a-mi tunde părul scurt nu îmi surâde deloc. Nu ezitați să îmi spuneți părerea voastră... Mersi. Vă pup.
-Diana

7 fantasies:

Muneca Chucky spunea...

stii ca si mie mi-a suras la un moment dat sa fiu creata prin a 10 a in fiecare dimineata mil faceam cu ondulatorul.Si eu m-am gandit ca permanent sau semipermanent ar fi ideal insa cand am aflat ca sigura metoda sa scapi e foarfeca mi-a trecut.Incearca samponul uscat face minuni:*...app...Sarbatori fericite alaturi de cei dragi:*>:D<

Diana Gavrila spunea...

@ Muneca Chucky: Din ceea ce am citit am înțeles că în 2-3 luni ar reveni puțin câte puțin la normal. Sincer mi s-a acrit să îl fac cu ondulatorul și nici nu îmi rezistă mai mult de 10 minute. Există șampon? Poate o să încerc așa dacă găsesc. Mersi de sfat și de urare. Pup.

Muneca Chucky spunea...

Da la DM gasesti mai multe variante insa cel de care am vb si eu pe blog face minuni chiar si pe coama mea de juma de metru:))

BuburuzaBia spunea...

Am o colega care si-a baga permanent, avea parul de lungime medie spre lung. Varfurile i s-au ros, lungimea s-a diminuat considerabil (e adevarat ca nu si-a pus permanentul la cineva specializat).De stat ii sta bine cu parul cred, dar se cam satura pentru ca fiind cret nu-l poate prinde foarte bine si ramane cu bucle. Oricu, daca bunica ta ti-a sugerat poti incerca, si daca nu va fi chiar permanent,poate doar o incretire periodica. :)

Diana Gavrila spunea...

@ Muneca Chucky: Da, am văzut postarea :). O să mă mai gândesc până vineri ce o sa fac... Fingers crossed, poate îmi iese bine.

@ BuburuzaBia: Bunica mea e expertă să zic așa în permanent. Își face părul creț de mult timp și nu a avut probleme de genul. M-aș bucura să nu mai fie așa moale să fiu sinceră. De aranjat îmi fac probleme. Bluclele îmi plac, că de - cauți exact ce nu ai. Mersi mult de sfat! O să postez poze după „experiență” dacă o duc la capăt. Te pup.

Anonim spunea...

Si pe mine ma tenteaza. VREAU SA VAD SI EU REZULTATELE :O3
esti multumita? e bun permanentul?

Diana Gavrila spunea...

@ Anonim: Aici este rezultatul: http://www.fantasy-link.blogspot.ro/2012/12/rezultat-permanent-d.html.