Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 27 iunie 2012

Un motiv de bucurie

  HELLOOO! Ce mai faceti dragilor? Toate bune si frumoase sper. Eu profit de cateva minute de pauza de la invatat (un proces destul de intens si epuizant in ultimele saptamani, dar necesar desigur) pentru a va impartasi starea mea de euforie. Am luat un examen extra, mega, ultra dificil. Nu este o nota mare, dimpotriva (daca m-as fi gandit la ea in liceu cu siguranta as fi strambat din nas), dar acest eveniment a aprins o luminita de speranta unde nu credeam ca o sa mai apara. Eram demoralizata si trista si acest lucru mi-a dat peste cap metabolismul, somnul si psihicul. Abia m-am atins de mancare, eu care rontai mereu cate ceva. De acolo probabil si raceala recenta. Dar acum e mult mai bine! Dupa atata invatat era si cazul, nu-i asa? Finally!


I feel like jumping and dancing and flying and screaming and crying! All together!