Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 14 iunie 2012

O saptamana pierduta....Offf!

Stiti ce mi s-a intamplat dintre toate lucrurile imposibile de pe lumea asta)? Sa racesc crunt si sa nu mai fiu buna de nimic... Credeti-ma, mi se intampla FOARTE rar. Nu am mai avut febra si puroi in gat de cand eram de-o schioapa. Chiar ma gandeam ca as avea oreion pentru ca Dumnezeu m-a ferit cand a facut sora-mea. O sa vina si asta odata si odata...


In fine, nu ar fi o problema foarte mare daca nu as avea cel mai greu examen luni, iar eu zac in pat de parca as fi pe moarte. Nu exagerez din nefericire. :(


Si ce sa mai zic de tratament? Nu prea da rezultate, iar eu cu toata medicina invatata nu ma pot trata singur. Next step: injectiile pe care toata lumea le uraste. Sper din suflet sa nu fie nevoie. 
    
Un singur avantaj am: ma dadaceste mama ca pe un copil mic, ceea ce poate fi placut din cand in cand dar nu acum. Totusi, ce ma fac? Am dat-o in bara....
P.S. Scuze pentru ca ma plang, dar simteam nevoia sa ma descarc.
Sper ca sunteti bine. Somn usor si pupici.