Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 24 iunie 2012

My favourite actors! - Ginnifer Goodwin

   Mi-a placut de Ginnifer Goodwin din primul film in care am vazut-o si anume "Something Borrowed" (Iubit de imprumut) si am indragit-o pe data. Nu pot spune ca filmul este o capodopera, dar am gasit ceea ce caut intr-o poveste de dragoste si asta a fost de ajuns. Din punctul meu de vedere, Ginnifer este una dintre putinele actrite care poseda cele trei calitati importante: este frumoasa, desteapta si are un suflet mare. De asemenea este nascuta in aceeasi zi ca mine, 22 mai, lucru care ma face sa o apreciez mai mult. Normal, nu?


  In ultimul an am urmarit-o cu foarte mare interes intr-un nou serial SF ce poarta numele de ”Once upon a time” (A fost odata ca niciodata in traducere). Daca va doriti o abordare aparte a povestilor copilariei voastre acest serial este ceea ce cautati. Personaje de la Alba-ca-Zapada, Palarierul nebun din Alice in Tara Minunilor, Scufita Rosie si multi altii vin in fata voastra si va fac partas al intamplarilor minunate prin care trec. Va fi imposibil sa nu fiti atrasi in jocul lor si sa va implicati sufleteste. Ginnifer joaca aici rolul Alba-ca-Zapadei si va spun sincer ca m-a cucerit prin carisma si bunatatea personajului ei. 
  De asemenea, o puteti regasi in ”He's just not that into you” ca Gigi, o tanara in cautarea dragostei cu orice pret, chiar si acela de a intalni barbati nepotriviti unul dupa altul. Dar totusi atunci cand cauti exista o mare sansa ca sa si gasesti acel lucru, ceea ce i se intampla si ei. Daca va doriti cateva sfaturi de la un barbat cu privire la relatii ati venit unde trebuie. Sunt intr-adevar foarte utile! 
  Imi place foarte mult si pentru usurinta cu care aceasta se modeleaza pentru a intra in pielea unui personaj, de la aranjarea parului, pana la caracterul impus. Ii sta la fel de bine cu parul tuns scurt, cat si cu el lung, foarte feminin, lucru care nu se intampla oricui. Eu o invidiez pentru asta! :D

Voi ce parere aveti despre ea si filmele in care joaca? Sunt curioasa.
Pupici si un weekend placut in continuare.