Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 12 ianuarie 2012

Recenzie "O plimabare de neuitat" de Nicholas Sparks

   Credeti ca ati gasit cartea preferata pe care ati putea sa o recititi de sute de ori? Ei bine, daca nu va este cunoscuta aceasta poveste inseamna ca mai trebuie sa mai cautati :). 
   Am vazut la inceput filmul, intr-o vacanta de vara pe cand eram plecata la verisorii mei si am fost foarte impresionata de el. Zile la rand am ascultat melodiile cantate de "Jamie" si nu mai aveam rabdare sa ajung acasa sa gasesc minunata carte. Nu am fost dezamagita. Mi s-a parut de 1000 de ori mai profunda, mai romantica, mai buna. 
    Synopsis: 
   Cele doua personaje principale, Landon si Jamie, sunt cat se poate de diferite, dar acest lucru nu constituie o piedica. Dragostea lor invinge orice bariera. 
   Landon este tipul rebel, obraznic, ce isi ocupa majoritatea timpului stand cu gasca sa de prieteni, planuind cate o boacana, in timp ce Jamie este cuminte, sufletista, deosebita din toate punctele de vedere si pe deasupra fiica preotului orasului. Cand destinul ii aduce impreuna, baiatul se poarta la fel de superficial, insa nici prin gand nu-i trece ca se va indragosti de Jamie si ca aceste sentimente il vor schimba pentru totdeauna. 
   Cu toate acestea, chiar si a doua sansa pe care o primeste Landon are un pret. Este oare dispus sa plateasca, cand acest lucru ii rapeste toata fericirea?
    Parerea mea:
   Pentru mine, "O plimbare de neuitat" are o semnificatie aparte. In afara de faptul ca este cartea mea preferata, am invatat multe din experienta celor doi tineri. Si cum se zice, sa traim fiecare clipa ca si cum ar fi ultima deoarece nu stim cand viata noastra va lua sfarsit. 
   Personajele sunt usor de indragit, te poti traspune imediat in pielea lor, datorita maiestruozitatii scriitorului, Nicholas Sparks. Acesta reuseste sa ne surprinda placut de fiecare data. Ceea ce m-a impresionat enorm a fost sa aflu ca trista poveste este inspirata din realitate, fiind exact viata surorii sale.     
   Mi-a placut de asemenea filmul, in rolurile lui Jamie jucand Mandy Moore, o actrita foarte draguta, iar Shane West este scumpul Landon. Nu cred ca a existat vreo data cand sa nu lacrimez atunci cand am vazut filmul (de foarte multe ori). Din pacate, nu am achizitonat cartea inca :( 
   Vi-o recomand cu mult drag, caci merita!
    Nota mea: 5/5    
 XOXO