Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 27 ianuarie 2012

Cand zilele nu sunt destule....

   Buna, dragilor! Mi se pare o vesnicie de cand am vorbit ultima data. Cred ca banuiti deja care este problema si cine este principalul vinovat - facultatea si sesiunea care se apropie, din ce in ce mai amenintatoare. Ufff, ce m-am saturat!
    Motivul acestei postari? In primul rand, vreau sa-mi cer scuze fata de o anumita persoana, stie ea prea bine, careia i-am promis o postare speciala de ceva timp si nu am reusit pana acum sa ma tin de cuvant. Imi pare rau!
   Uite acusi vine weekend-ul, dar nu reprezinta un motiv de bucurie, caci "cantitatea" de invatat nu a scazut cat ar fi trebuit. Dar nu va mai plictisesc cu musculitele care nu vor sa ma lase in pace :)))
   Voi ce planuri aveti pentru acest sfarsit de saptamana?...Pe mine ma astepta o durere mare de cap.
  XOXO

7 fantasies:

MikuMyuuki spunea...

Succes la examene!>:D<

`miku

Muneca Chucky spunea...

planuri pt weekend aaa....da sa invat la mate=)) si la chimie inca un pic la mine si sesiunea sa terminat:X

DORICE spunea...

Moama!!!! Ce bine ca am scapat de sesiuni si invatat! :))
Yo, weekendul asta fac meditatii la MATEOFTICA cu verisorii mei si ORIGAMI cu iubitul!

Diana Gavrila spunea...

@ Myuuki: Multumesc mult! Chiar am nevoie. Tocmai am pierdut o noapte intreaga. Sper sa-mi fie de ajutor.
@ Muneca Chucky: Ce fain ca nu mai ai asa mult. La mine luni e primul examen...Mi se pare o vesnicie pana in mijlocul lui februarie.
@ Dorice: Cat te invidiez! Pana termin si eu facultatea... Distractie placuta.
V-am pupat!

Muneca Chucky spunea...

e fain ca mai am putin insa mi-au ramas cele mai grele examene sper sa le trec cu bine si pe astea...succes mult in sesiune drag ea:*

Lavinia Dance spunea...

succes la examene :)
o sa revii cand o sa ai timp:)
o zi frumoasa!

Diana Gavrila spunea...

@ Muneca Chucky: Primul examen picat :( Cea mai groaznica zi!!!

@ Lavi: Multumesc mult! Numai bine! :-*