Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 27 ianuarie 2012

Cand zilele nu sunt destule....

   Buna, dragilor! Mi se pare o vesnicie de cand am vorbit ultima data. Cred ca banuiti deja care este problema si cine este principalul vinovat - facultatea si sesiunea care se apropie, din ce in ce mai amenintatoare. Ufff, ce m-am saturat!
    Motivul acestei postari? In primul rand, vreau sa-mi cer scuze fata de o anumita persoana, stie ea prea bine, careia i-am promis o postare speciala de ceva timp si nu am reusit pana acum sa ma tin de cuvant. Imi pare rau!
   Uite acusi vine weekend-ul, dar nu reprezinta un motiv de bucurie, caci "cantitatea" de invatat nu a scazut cat ar fi trebuit. Dar nu va mai plictisesc cu musculitele care nu vor sa ma lase in pace :)))
   Voi ce planuri aveti pentru acest sfarsit de saptamana?...Pe mine ma astepta o durere mare de cap.
  XOXO