Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 2 ianuarie 2012

Prima leapsa pe 2012 :D

   Am primit o leapsa minunata de la Denisa (Multumesc!) si m-am gandit ca este un mod bun de a incepe anul 2012. Imi cer scuze pentru lipsa mea, dar au fost cateva zile foarte pline, nici nu-mi dau seama cum a trecut timpul. Vreau sa va multumesc ca ati fost si sunteti alaturi de mine si ca ma urmariti. Sunteti cei mai tari :*!
   Aceasta leapsa o dau mai departe prietenei mele Larisa, lui Myuuki si celor care nu au facut-o deja.  
Daca as fi o floare... as fi o lalea rosie.

Daca as fi o parte a zilei ...as fi rasaritul.
Daca as fi un anotimp...as fi vara.
Daca as fi o culoare... as fi roz ca o bomboana :D.
Daca as fi un fruct... as fi o visina.
Daca as fi ceva dulce...as fi o tarta, prajitura mea preferata.
Daca as fi o carte... as fi cartea scrisa de mine :). 
Daca as fi un cantec... as fi "Ai Mei de Rainie Yang".
Daca as fi un film... as fi Devil Beside You.
Daca as fi o jucarie... as fi un ursulet pufos pe care sa-l strangi in brate.
Daca as fi o forma... as fi o piramida.
Daca as fi un numar... as fi 3
Daca as fi un oras... as fi Londra.
Daca as fi un gust... as fi dulce-acrisor.
Daca as fi o stare de a fi... as fi zambetul.
Daca as fi un sentiment... as fi implinirea.
Daca as fi o varsta... as fi adolescenta.
Daca as fi o arta... o pictura adorata.
Daca as fi un citat... as fi "Alege un ideal cat mai inalt si nu te opri dupa ce l-ai realizat."

La Multi Ani si un an nou plin de impliniri si sanatate. Va pup.