Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 30 ianuarie 2012

File din jurnal... - Despre esec...

   Dumnezeu mi-a daruit din fiecare putin si ii sunt recunoscatoare pentru asta: familie, prieteni, dragoste... naivitate, tupeu, teama. Ele ocupa un coltisor al personalitatii mele, al vietii mele si formeaza un tot. Dar un singur lucru nu l-am stiut pana astazi - ESECUL. Si ce examen nenorocit a fost acesta! De asemenea, am redefinit adjectivul "dificil". 


   DIFICÍL, -Ă, dificili, -e, adj. Care prezintă dificultăți; greu (de făcut), anevoios, complicat, greu de rezolvat (Sursa: DEX '98)
   DIFICÍL, -Ă, dificili, -e, adj. Care te epuizeaza pana la lesin, te ameteste, te irita, iti provoaca greata si care scurge pana si ultima farama de speranta din tine. Mai pe scurt: Esti ca si mort. (Sursa: Cele 1001 de motive pentru care sa fugi mancand pamantul atunci cand te gandesti sa urmezi medicina de Diana)


   Ceea ce vreau sa va spun tuturor pe scurt este ca am picat unul dintre examene importante din sesiune...dar nu din vina mea. Asta-i viata... sau poate o lectie de la Dumnezeu, asa ca prefer sa nu ma plang, ci sa-mi accept lectia primita: In viata trebuie sa inveti sa si pierzi


   Voi ati invatat ce este esecul si cum il puteti primi pe gratis? :((    


   Si acum un mic mesaj pentru deosebitul meu profesor de anatomie:   
O seara buna! 
XOXO