Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Achizitie (8) + baliverne

   Buna seara, dragii mei! A mai trecut o minunata zi din vacanta si se apropie teribila sesiune. Dar sa lasam dramele pentru alta seara. 
   Nu stiu ce-i cu mine de cateva zile. Am parca un gol in minte - oricat de mult am incercat sa scriu ceva pe blog nu am reusit. Simteam ca am un lacat pus pentru a-mi spulbera ideile - nu m-au rapit extraterestrii pentru ca nu am zarit niciun omulet verde prin preajma. Intelegeti voi :)). 
   Am reusit in cele din urma sa pozez ultimele carti primite (nu prea multe la numar) in ultima perioada. 
   Asadar, mi-a cumparat mama "Nu plange sub clar de luna" cat eram in spital. Cred ca am devorat in dimineata cand m-a operat jumatate (chiar martea cand am primit-o) si restul la reanimare.  Asistentele mai aveau putin si imi dadeau cu ea in cap pe motiv ca trebuia sa ma odihnesc, dar eu incapatanata cum sunt nu si nu.
   De asemenea, am primit de Craciun de la iubitul meu doua carti superbe. Nu stiu cum face el ca mereu le nimereste (Mersi, Lari! Stiu ca e si contributia ta.). Multumesc mult, pui! Te iubesc! :*
   Ramona, o bloggarita foarte simpatica, mi-a daruit cartea "Luna plina" de Kelley Armstrong pe care abia astept s-o citesc. Multumesc mult!
   "Jocul minciunii" este o alta carte pe care am castigata la un concurs pe blogul Deei. Multumesc!    
Am mai strans si cateva carti despre medicina de la unchiul meu, dar nu cred ca va intereseaza. Mie de altfel imi sunt foarte folositoare. Chiar daca nu o sa vada asta ii spun un big multumesc! 
Cam atat deocamdata. Va las pe mana calda si sigura a lui Mos Ene. Noapte buna!
Pupici.

4 fantasies:

Only Books spunea...

Ai strans tu ceva carti!:) Spor la citit!:D

Dee.

giorgiana spunea...

frmuoase cartile, le am si eu9din fericire) pe toate...n-am citit orasul oaselor si de cenusa, stau si le admir deocamdata...sper ca ti-ai mai revenit dupa operatie, stiu cum e///

Darkflayer spunea...

SXpor la citit si astept recenzii.

Muneca Chucky spunea...

eh contributie mare nu am avut doar am cercetat piata pt al tau iubit:))
si de venit in Zarnesti am venit si m-a luat de la gara colegul ala al meu care sta in zarnesti si ne-am dus pana in bran,zau ca vroiam sa ne vedem:(..oricum saptamana asta pana intram mai cu bocanci in sesiune vreau sa te vad>:D:D<:*:*:*:*