Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Always a witch (Witch Book 2) de Carolyn Maccoullough - Traducere

Prolog
   Am fost nascuta in noaptea de Samhain. Altii ar putea-o numi Halloween. Am fost nascuta intr-o familie de vrajitori care detin diverse Talente. Altii ar putea-o numi magie.
   In afara de mine.
   Se pare ca sunt singura din familie care nu are niciun Talent. Niciun dar sa ma formeze sau sa imi asigure un loc in cercul familiei la altarul celor patru elemente. Tot ce aveam era profetia pe care a avut-o bunica mea in prima ora a mea: "Fiica ta va fi una dintre cele mai puternice vrajitoare din familia noastra. Va fi calauza pentru noi toti".
   Si pentru motive inca necunoscute, bunica mea si-a petrecut ultimii 17 ani asigurandu-se ca ma indoiam de acea profetie la fiecare pas. A fost nevoie de intoarcerea unui vechi dusman al familiei, doua calatorii in timp si o vraja foarte periculoasa de dragoste care aproape mi-a omorat sora ca sa invat trei lucruri. In primul rand ca puteam opri pe oricine sa isi foloseasca Puterea ca sa-mi faca rau. In al doilea rand ca eram capabila sa absorb Talentul unei persoane daca incercau sa o foloseasca impotriva mea de trei ori si in al treilea rand ca aveam o alegere de facut. O alegere care va explica functionarea misterioasa a mintii bunicii mele si de ce m-a crescut cu negarea completa a Talentului meu. O alegere care este vag prezentata in cartea familiei mele. O alegere care va implini profetia bunicii mele cu ani in urma.
   Sau imi va distruge familia pentru totdeauna.
   O alegere care va fi atat de groaznica sa o contempli, pe care pur si simplu ar fi fost mai bine sa nu o fi gasit deloc.