Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 4 noiembrie 2014

Proba 13 - Povestea mea alături de Chanel

Știu exact când i-am cunoscut pentru prima oară aroma. Simțurile îmi erau în alertă, inima îmi bătea puternic, doritoare de mai mult, gâtul îmi era uscat, mâinile îmi tremurau de emoție… Întreg trupul îmi vibra, îmi dansa, de parcă era mișcat de note energice pe care numai eu le puteam percepe. A fost asemeni unei atingeri line, catifelate pe pielea mea, ca un sărut pasional al unui iubit tandru. Eram importantă! Cu fiecare clipă în prezența lui eram mai nervoasă, pentru prima dată știam că mi-am găsit muza și că odată cu prima pulverizare voi fi în stare să devin o pasăre phoenix, să renasc din propria cenușă, capabilă să mă reinventez. Era o provocare pentru mine să devin femeia care ardea încet în interiorul meu, pregătită în orice clipă să iasă la suprafață, exact impulsul de care aveam atâta nevoie. Nimic nu mă mai putea împiedica acum să evoluez.  

Unicul meu gând era că visul arzător mi s-a împlinit și în cea mai melodioasă formă. Era ca și cum eu aș fi ales fiecare ingredient din acest cocktail amețitor, pentru că puteam deosebi fiecare floare ce și-a lăsat amprenta asupra miresmei, fiecare strop era familiar. Mă simțeam un future ce a ales cele mai frumoase, cele mai parfumate plante pentru a crea această minune a femeilor. Pentru că nu îmi imaginez cum altfel ar fi creat un parfum care să fie pe gustul meu, care să fie perfect pentru mine decât dacă acest lucru ar fi posibil.   
  
Poate vi s-a întâmplat și vouă să fiți inspirate, ca și cum o forță misterioasă vă sprijină, vă ghidează, asemeni unei zâne bune în ziua cea mare a balului. Parfumul acesta pentru femei a adus odată cu el siguranță, încredere în propriile mele calități, o tărie cu care aș fi mutat munții din loc de mi s-ar fi cerut. Puteam fi cuceritoare, romantică, rebelă, sexy, orice îmi dorea inima. Nu mai existau barierele cotidiene, nu mai eram fetița timidă, de parcă această esență conținea în plus îmbuteliat curajul care îmi lipsea uneori. Acesta a fost cadoul mamei mele, parfumul Chanel Mademoiselle, când am împlinit 18 ani, cel mai special pe care l-am primit, de aceea îl prețuiesc mai mult decât orice. Nu există dovadă mai grăitoare care să mă convingă că mama mă cunoaște cel mai bine. Am încercat numeroase parfumuri de atunci, însă nu am mai întâlnit până atunci un altul care să mă inspire mai mult și de aceea a rămas preferatul meu. 
Chiar și acum când îl folosesc, trec prin aceleași stări de euforie, de parcă m-aș întoarce în timp. Chiar dacă astăzi sunt o altă persoană: puternică și stăpână pe mine, sunt convinsă că nu voi uita niciodată cum am reușit. Iar acest lucru nu ar fi fost posibil dacă nu aș fi descoperit Chanel care reprezintă ancora care mă susține în fiecare clipă pentru a reuși în tot ce mă așteaptă în continuare. 

„Pentru că o femeie care nu poartă parfum nu are viitor.” 
                                              Coco Chanel  


 - Articolul este înscris în cadrul competiției SuperBlog 2014 -