Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 27 noiembrie 2014

Proba 23 - Iarna aceasta curcubeul de la FARMEC este pregătit să îți ia ochii

  Nu îmi stă în caracter să mă laud, dar există anumite aspecte pe care le apreciez la mine și cu care mă mândresc. Bunica mea a fost prima care mi-a apreciat degetele și unghiile lungi și care a zis că am mâini de doctor. Dacă e întâmplare sau destin nu pot spune, dar mi-a plăcut mereu să pun în evidență și să am o grijă deosebită de unghiuțele mele. Printre activitățile care mă relaxează se numără și manichiura, căreia îi dedic timp prețios dar care merită. Am nevoie doar de: unghiuțe îngrijite, lacuri colorate, timp liber și magia își face apariția.  
  Nu pot explica cât de mult mă încântă să mă dedic designului pentru unghii, dar cel mai important lucru este ca opera mea de artă să iasă perfect. Pentru că rezultatul final reprezintă o oglindă a mea nu îmi permit greșeli, deoarece vreau să las o impresia bună celor din jur. Mai întâi de toate, mă asigur că au forma potrivită și că sunt curățate - nu sar niciodată peste acest pas. De cele mai multe ori sunt drepte, rar rotunde, deoarece astfel îmi pun în evidență degetele lungi și subțiri. În zilele când am manichiura făcută mă simt ca o actriță ce își joacă rolul, dându-mi eleganță și farmec. Asemeni lui Sailor Moon înainte de orice transformare! :D 

   Partea cea mai interesantă pentru mine este alegerea culorii, deoarece reprezintă de fiecare dată o provocare. De obicei, starea de spirit mă ghidează și prefer îmi urmez instinctul. În prezent am o slăbiciune pentru culorile intense care mă animă, mă inspiră în special iarna. Odată cu primii fulgi de nea satisfacția este mai mare și parcă nu mai simt frigul cu aceeași intensitate. În plus, când întreg universul este învelit într-un strat alb, pufos am nevoie în viața mea de un strop de culoare. Orice femeie consideră unghiile ca fiind elementul esențial în orice ținută, de aceea nu le neglijez. 
   Am și alte criterii după care mă orientez și anume evenimentele importante și specificul lor. Crăciunul îl sărbătoresc cu roșul aprins al moșului sau verdele bradului împodobit. Nu mă opresc aici însă, ci ador diversele desene minuscule și drăguțe care atrag toate privirile. La fel se întâmplă de Halloween când planul meu este să mă asortez cu costumul pe care îl port pentru a-i pune pe toți pe fugă. Fac acest lucru și într-o zi obișnuită în care vreau să îmi complimentez ținuta. Fiecare ocazie este specială în felul ei și îmi place să fiu atentă la detalii.
   Pentru această iarnă am nevoie de ceva diferit, vreau să mă reinventez, să apelez la o paletă nouă de culori care să îmi dea inspirație pentru noi modele deosebite. Ojele noi de la Farmec conțin nuanțe jucăușe, potrivite pentru experimentele pe care le pun la cale în continuare, de aceea plănuiesc să îmi fac un cadou cu această ocazie. Din punctul meu de vedere o femeie nu are niciodată destule lacuri de unghii. 
Dacă nu este deja evident, toată lumea are nevoie de o manichiură cu lacurile din colecția Farmec Collection 2014
- Articolul este înscris în cadrul competiției SuperBlog 2014 -