Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 3 august 2012

Leapșă - Ziua 17

17. Momente bune și rele din ultimul an.

   Probabil v-ați săturat de mine să mă tot plâng, de aceea voi spune un singur cuvânt și cred că este de ajuns să descrie momentele mele cele mai dificile de pe parcursul anului: sesiunile. De asemenea, în aceeași oală intră și operația mea din decembrie, care a constituit un hop necesar pe care nu îl mai puteam amâna. A fost neplăcut și dureros, dar am trecut cu bine peste și asta este mare lucru. 
   În ceea ce privește părțile bune, pot spune că mă bucur foarte mult de realizarea acestui blog, de ceea ce am devenit pe parcurs datorită lui, de prieteniile noi și de realizările acumulate. Sunt mult mai deschisă și mai extrovertită. De asemenea, am învățat foarte multe la facultate, am visat, am iubit și mi-am făcut prieteni noi. A fost un an plin! 
P.S. Plec la țară pentru o săptămână, fapt pentru care nu voi mai scrie nimic în acest timp pentru că acolo nu am internet. Vă doresc vacanță plăcută în continuare și toate cele bune. Pupici.
Diana