Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 12 august 2012

Leapșă - Ziua 18

18. Credința ta

   De când mă știu am avut credință în Dumnezeu, la fel ca părinții mei. Este o parte din mine pe care nu trebuie să o explic. Asta sunt eu.
P.S. I'm back! :D
   

4 fantasies:

Only Books spunea...

Din moment ce am crescut intr-o familie care crede in Dumnezeu, asa voi ramane toata viata.
Welcome back! :)

Dee.

andreiutz1997 spunea...

Ce ziceti de un proiect pe mai multe bloguri care sa se numeasca:"Foreign Books Challenge"?M-am gandit ca blogurile care vor sa participe sa selecteze cate 10 carti din strainatate a caror drepturi sa nu fi fost achizitonate in Romania.Perioada de desfasurare o vom stabili ulterior in functie de numarul blogurilor participante.Putem convinge astfel editurile din Romania sa achizitioneze cele trei carti finaliste.Va place ideea?Intra pe We love books si inscrie-te!!!62 a

LoStInDr3aMs spunea...

http://justonelastdance-lostindr3ams.blogspot.ro/2012/08/leapsa-muzicalax.html ai o leapsa de la mine;;)

MikuMyuuki spunea...

Ai o leapsa>:D<
http://screamerase.blogspot.ro/2012/08/30-days-handwriting.html

`miku^.^