Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 2 august 2012

Leapșă - Ziua 16

16. Părerea ta despre muzica nouă

   Spre fericirea mea nu am televizor în cameră, iar laptopul nu îl folosesc să ascult ultimele noutăți în materie de muzică. Desigur, am preferații mei care au prioritate și mă urmează la fiecare colț, dar asta este altă poveste. Mi se întâmpla pe parcursul anului când încă mai făceam naveta cu autobuzul sau trenul să fiu nevoită să ascult tot felul de manele ordinare și să nu am stare pe scaun tot drumul. Detest manelele și melodiile de clubbing care au același ritm idiot de la început până la sfârșit și ești nevoit să dansezi țopăit. Îhhh! Ca să nu mai vorbesc de așa zisele artiste care nu sunt în stare să cânte live, deoarece nu au pic de voce. Dacă așa merge treaba la noi... Bineînțeles, există și excepții, mulțumesc lui Dumnezeu! 
   Pasiunea mea pentru muzică se datorează tatălui meu care asculta și ascultă și acum același gen de muzică pe care îl îndrăgesc eu. Nu trece o zi fără muzică, iar acest lucru îmi dă de fiecare dată o stare de bine și poftă de viață. 

Enjoy the music! 
 D.