Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 5 decembrie 2015

Interviu cu IvTriss (Wattpad)




Bună dragilor! Am revenit cu un nou interviu special, de data aceasta o tânără care scrie poezii pe Wattpad. Vă invit să citiți interviul realizat împreună pentru a afla mai multe, dar și poeziile publicate de ea. Enjoy!

1. Bună! Spune-mi cum te numești și cum ești cunoscută online/ pe Wattpad pentru cititorii tăi.
Hello! Cu toate că mi-am cam divulgat până acum identitatea de scriitor, prefer să mă cunoașteți doar sub pseudonimul IvTriss.

2. Câteva lucruri despre tine ca persoană și ca tânără scriitoare. Ce te definește, ce te face specială?
Nu mă consider ca fiind o scriitoare, ci mai precis o simplă fată visătoare care mereu își îneacă gândurile și inspirația în creație. Cel mai probabil mă definește scrisul, iar specială mă face modul meu de a trăi și de a scrie.

3. Am văzut că scrii poezii pe Wattpad. De cât timp scrii?
E adevărat, îmi place mult să îmi extenuez inspirația în poezii și apoi să le public lumii întregi. Nu prea cu mult timp în urmă, am simțit un sentiment aparte, care îmi inspiră o încredere nemaipomenită. Încercând să exprim acea stare a mea, am descoperit că scriu poezii, creez artă. O artă proprie care ieșea din sufletul meu, care îmi exprimă profund stările spirituale și care mă conducea spre o nouă lume, un nou refugiu. Astfel poezia și creația au format un nou tărâm în sufletul meu. Un meleag în care mă refugiez de fiecare dată când am prilejul și inspirația potrivită.

4. Ce te inspiră atunci când scrii? Ce poeți îți plac?
De multe ori găsesc idei și inspirație în propria-mi inimă, nu am ceva aparte care să mă inspire. Tot de ce am nevoie este de o foaie și un pix, prietenii mei de viață. De obicei scriu poeziile seara când e deja întuneric beznă, prefer să privesc felinarul singuratic din colțul străzii…probabil și el este o sursă de inspirație. Poeții care mă impresionează sunt cei romantici ca și Eminescu sau cei monotoni și singuratici ca Bacovia.

5. Când ți-ai dat seama că ai o pasiune pentru scris? Scrii și altceva decât poezii?
Această pasiune a apărut treptat, fiind o sursă de liniște interioară și de relaxare. Desigur că și orice persoană pasionată de scris, încerc să creez și povestiri scurte sau eseuri, dar am o mare înclinație și plăcere pentru poezii.

6. Cum te-a ajutat faptul că ai publicat creațiile tale pe Wattpad? Regreți această experiență?
Publicând poezii pe Wattpad, am început să am mai multă încredere în sine și în propriile forțe. Pentru mine o mare importanță au și părerile celor din jur, din acest motiv Wattpad-ul și cititorii mei mi-au oferit o mare plăcere de a afla gândurile și părerile lor despre cărțile și creațiile mele. Niciodată nu aș putea regreta existența contului meu de Wattpad deoarece este o experiență inedită și o sursă de îmbunătățire a propriilor calități și a propriei personalități.

7. Cum se desfășoară o zi de-a ta, în plină creație? Ce te motivează să scrii?
După cum am mai zis, creația pentru mine este o lume paralelă în care îmi expun fără sfială gândurile și dorințele. Orice zi pentru mine este diferită și niciodată nu mă trezesc cu gândul că voi scrie ceva sau voi publica vreo poezie. Mereu încerc să asociez scrisul cu ceva important pentru mine, ceva fără de care eu aș fi o simplă ființă fără sentimente sau emoții. Scrisul pentru mine este ca și aerul, este o sursă de viață, o sursă de existență, care îmi oferă confort printre persoane. Fără de el aș trai doar pentru a folosi oxigenul în zadar.

8. Care sunt planurile tale pentru viitor, următorii pași? Ceva proiecte noi?
Am câteva dorințe și idei pentru viitor, sper că vor fi la fel de apreciate de ceilalți și sper să nu dau greș cu începerea unei noi creații. Nu ofer mai multe detalii, prefer să rămână o taină.

9. Câteva cuvinte pentru cititorii blogului meu.
În primul rând vreau să mulțumesc pentru acest minunat interviu, pentru timpul petrecut alături de mine. Aș fi mai mult decât încântată dacă veți trece cu ochii și peste cărțile mele. Vă aștept cu noi păreri. Sunteți speciali și contați mult pentru mine. Vă mulțumesc din suflet pentru amabilitate și pentru primirea călduroasă pe care mi-ați acordat-o în timpul acestui minunat interviu.