Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 20 octombrie 2013

Proba 7 - O geantă pe gustul meu

Sunt atât de fericită, dragii mei. Am găsit într-un final geanta perfectă! Ghiciți unde. În magazinul Reeja. Și nu este orice fel de geantă desigur, așa că pregătiți-vă să fiți uimiți. Nu este nici prea mare, nici prea mică și este rezistentă, fiind fabricată din piele naturală. În același timp poate fi purtată ușor pe umeri prin cureaua decorată cu metale și se potrivește cu orice aș alege să îmbrac, deoarece este albă, culoarea mea proferată. Asta nu e tot. Creatorii ingenioși ai aceastei minunate și de încredere prietene a femeilor au rezolvat problema spațiului de care aveam nevoie și care de obicei nu era de ajuns. Înăuntrul ei conține un întreg univers, special pentru folosul meu. În sfârșit pot lua cu mine caietele și cărțile pentru cursuri, o întreagă garderobă în cazul în care va ploua (lucru care de obicei se întâmplă când mă aștept mai puțin) și articolele de make-up pe care mi le doresc și de care am nevoie. Chiar și după aceea mai rămâne loc de niște eventuale cumpărături și pentru mâncarea pentru o zi întreagă la facultate.

Nu e așa că geanta Reeja este visul oricărei fete? Este a mea doar de câteva zile, dar deja conține o mulțime de lucruri, aflate spre încântarea mea într-o completă ordine în buzunarele încăpătoare. Sunteți convinse că își merită banii? Pentru că nu am terminat. Cât de grea credeți că ar trebui să fie o asemenea invenție? Nu mai mult de 200 de grame, printr-un sistem nou (în genul WinRar-ului pentru fișierele din calculator) care comprimă incredibil de mult masa pe care ar fi avut-o o geantă obișnuită. Am scăpat de durerile de spate și de neplăcerea de a o lua mereu cu mine. De acum încolo va fi o plăcere să plec de acasă!    
  
Articol înscris în competiția "SuperBlog".