Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 15 februarie 2012

Ceva special



1. Aminteste-ti persoana care ti-a dat premiul printr-un link catre blogul ei:
Multumesc mult Roxana pentru premiu! Este foarte frumos. :D
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul! Baietii nu trebuie sa raspunda la punctele a si b daca nu vor :D
a. Care este produsul de machiaj preferat?
Rimelul - pe el il folosesc cel mai des. 
b. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Nu am tinut niciodata cont de trend. Blugii si plovarasele imi sunt cele mai dragi. Si tricourile vara...:)
c. Care e desertul tau preferat?
Hmm...Tinand cont ca mama este cea mai bun bucatareasa imi este greu sa aleg. Sa zicem cornuletele in doua culori si cu ciocolata. Poate o sa fac o postare odata despre aceste delicatesuri...  
d. Culoarea preferata?
Acum este rosul...maine poate este alta :))
e. Care este prenumele tau?
Diana - Elena, dar toata lumea imi spune Diana, Didy sau Dia. 
f. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Vlad Gherman - Cannonball (cover). O ador.


g. Pisici sau caini?
Caini. De mult visez la un akita inu, dar deocamdata nu detin mii de euro pe card. Poate pe viitor :))
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
Am mai picat un examen si ma simt groaznic. Daca o sa spun din nou ca nu este vina mea presupun ca nu o sa ma credeti... Dar asa a fost.  
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu.
Le ofer acest frumos premiu unei bloggarite nemaipomenite, Larisa. Cred ca restul au primit deja. Numai eu sunt intarziata :)) 
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu.
   Dau fuga imediat. :D

- XOXO -

1 fantasies:

Muneca Chucky spunea...

frumoase raspunsurile draga mea si multumesc mult pentru premiu...NU ESTI PROASTA:-W...se mai intampla,nu tu esti de vina si sti asta oricum la toamna nu scapi de mine,vin cu tine doar ce naiba la bine si la rau>:D<...mie dor de tine si abia astept sa ne vedem am atatea sa iti spun>:D<:*:*:*