Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 26 iunie 2011

Mult succes!!

  Va urez succes tuturor celor care o sa dea probele de bac zilele astea si va tin pumnii!!!
  Sper sa se termine cu bine si sa ne putem bucura de mult asteptata vacanta  ...
  INCA PUTIN...SI APOI...LIBERTATE!!!
  I can't wait!
  Mult spor maine! Va pup!

6 fantasies:

Anonim spunea...

sincer, m-am gandit la tine, dar apoi mi-am zis ca nu trebuie credinta la examen, si iubire si din astea ce scria pe pietricele, dar cred ca totusi e nevoie de credinta:X

poti sa le iei daca vrei, ti le daruiesc si tie:* si mult succes:)

Diana Gavrila spunea...

Multumesc mult :D.

andra lavander spunea...

si varul meu a dat bacul vara aceasta asa ca stiu cum a fost direct de la sursa, eu din fericire mai am putin

Anonim spunea...

Succeees! Chiar astept si eu libertatea, desi nu dau BAC-ul! Mai am putin de asteptat! :))

Anonim spunea...

Am uitat: e de mult postarea! =)) Scuzeee!

Diana Gavrila spunea...

Din fericire s-a terminat cu bine...Imi e tare dor de liceu :(