Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 14 octombrie 2014

Proba 4 - Simte-te bine în pielea ta!

   Epilarea este un adevărat coșmar. Cu toții cunoaștem acest lucru. Poți întreba orice femeie despre acest proces dureros și costisitor care te face să te simți frumoasă, dorită, pentru că ți s-ar răspunde la fel: este un rău necesar. Iar în secolul 21 nici nu se poate trăi altfel. 
   De când am făcut cunoștință cu epilarea am încercat tot felul de metode, doar-doar va deveni mai ușor pentru mine. Am cheltuit bani în stânga și-n dreapta, pe epilatoare, ceară de toate felurile, creme depilatoare, dar adevărul este că niciuna nu este perfectă. Totuși, oricât de greu mi-ar fi nu aș putea renunța la ea. Am cea mai minunată stare după o epilare lungă și obositoare, când îmi simt picioarele catifelate, trupul fin. Nu am nevoie de machiaj, de accesorii deosebite, de absolute nimic. Naturală mă simt excelent. Nu există un moment în care să mă simt mai bine în pielea mea, aș fi capabilă să umblu în lenjerie intimă pe stradă. Bine, să nu exagerăm, dar rămâne un sentiment unic care mă încearcă și la care nu aș renunța niciodată.     
   Și ca o paranteză, dacă tot vorbim despre acest subiect mă întreb care ar fi reacția lui Ariel  (Micuța sirenă) dacă s-ar fi lovit de această problem după a primit picioare în locul cozii de pește. Cu siguranță ar avea mari bătăi de cap. :D
   
   Acum, odată cu experiența și cu răbdarea antrenată, știu exact ce rezultate m-ar face fericită și la ce să mă uit când trec din nou la experimente, de aceea gândul meu pleacă spre aparatele de epilare definitivă cu noua tehnologie HPL (Home Pulsed Light). Sună nemaipomenit de bine ideea de a renunța la neplăcerea ce vine odată cu epilarea. Procesul pe care se bazează este ingenios, pe bază de lumină pulsată și cu senzor de culoare a pielii, dar ceea ce îl face accesibil este că se poate utiliza cu ușurință acasă și datorită dimensiunii mici îl poți transporta oriunde dorești. Dar cel mai mult sunt încântată de faptul că te scapă de durere, iar în schimb generează căldură, perfect din punctul meu de vedere. Ce ți-ai putea dori mai mult?    
   Chiar dacă în prezent nu îmi pot permite un asemenea tratament regal, ar fi cea mai bună investiție pe termen lung pe care aș face-o. De ce? Pentru că este exact ce are nevoie orice femeie!  

Și mai presus de orice nu uita: simte-te bine în pielea ta!



- Acest articol este înscris în cadrul concursului SuperBlog 2014 -