Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 10 mai 2014

Heartbreaking TVD moment (5x21) - Spoiler!

Bună, dragii mei. Care mai este viața voastră? Sper că sunteți bine și că vă bucurați de câteva clipe de respiro. Eu mă aflu într-o continuă luptă pentru a împăca cele două vieți paralele ale mele, medicina și blogging-ul, iar mai nou chiar și vlogging-ul, lucru cu care jonglez și pe care încerc să îl perfecționez cât îmi stă în putință și cât îmi permite timpul. Dar nu acesta este subiectul de astăzi.


Vreau să vă povestesc acum despre penultimul episod din TVD care m-a zbuciumat și m-a întristat în aceleași măsură - ”lucru copilăresc” cum ar spune părinții mei.      
Nu știu dacă v-am mai spus, dar în prezent au rămas foarte puține seriale pe care le urmăresc săptămânal, iar principalul este, precum cred că vă așteptați, The Vampire Diaries, care nu încetează să mă surprindă de fiecare dată și să îmi smulgă lacrimi amare prin scenele sale emoționate. Să nu mai vorbesc despre personajele care mi-au devenit foarte dragi după atâta vreme petrecută împreună. Iată că mi s-a întâmplat să rămân șocată și episodul acesta (5x21), în momentul în care lui Stefan i s-a scos inima din piept (la propriu) și a căzut la pământ la picioarele lui Caroline. Chiar nu mă așteptam la asta, deoarece mi se părea mult mai probabil să pățească ceva Damon sau Elena (m-am obișnuit deja), din cauză că Stefan a avut deja destule probleme în acest sezon. Și astfel am luat-o în barbă rău de tot, începând să plâng zgomotos până i-am speriat pe ai mei care nu înțelegeau ce se întâmplă cu mine.    



Voi ați văzut episodul 21? Cum vi s-a părut? 

                                                                        Diana