Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Interviu cu Alzaram




Bună dragilor. Am pregătit astăzi pentru voi un interviu mai special, iar invitatul meu este Marius, cunoscut de voi ca Alzaram, un tânăr scriitor care s-a făcut remarcat pe Wattpad pentru creații promițătoare în proză, dar și în versuri. Sper să vă placă întrebările mele și prin intermediul lor să aflați ceva mai multe despre el. Enjoy! :D

1. Bună! Spune-mi cum te numești și cum ești cunoscut online/ pe Wattpad pentru cititorii tăi.
Bună Diana, în primul rând aş vrea să îţi mulţumesc că ai acceptat să îmi iei acest interviu. Revenind la întrebarea ta, eu sunt Marius şi activez în mediul online cu pseudonimul literar Alzaram.
2. Am citit aproape tot ce ai scris pe Wattpad și mi-a plăcut mult. De cât timp scrii și care sunt genurile care ți se potrivesc?
Am început să scriu în urmă cu un an. Atunci a început totul. Încerc să nu mă axez pe un singur gen – îmi place să experimentez. Dar până acum lucrările mele, publicate sunt genul: thriller/mistery, action-drama. Poate şi puţin romantism pe alocuri.
3. Când ți-ai dat seama că ai o pasiune pentru scris? Dar pentru literatură?
De-a lungul timpului mi-am pus şi eu întrebarea asta. Cred că scrisul m-a găsit pe mine într-o noapte nefastă. A luat forma unui înger de cenuşă şi mi-a bandajat rănile. Atunci ceva în mine s-a schimbat definitiv. O parte latentă, îngropată în subconştient, se scutură de noroi şi şi-a deschis ochii.

4. Care sunt autorii tăi preferați și cum te-au influențat ei?
Autori preferati nu cred că am. Însă aş putea spune că rezonez cu câţiva. O parte dintre ei o reprezintă: Paulo Coelho, Dan Brown, Stephen King, Edgar Allan Poe.

5. Am văzut că scrii și poezii. Ce te inspiră să le scrii? Ce poeți îți plac?
Mă inspiră tot ce văd, simt, trăiesc, respir: mă doboară şi mă face să renasc.

6. Cum te-a ajutat faptul că ai publicat creațiile tale pe Wattpad? Regreți această experiență?
Wattpad-ul este o experiență grozavă. Am cunoscut acolo oameni minunaţi, care au reuşit să mă motiveze, să scriu în continuare. O dată cu lucrările mele am evoluat şi eu, descoperind părţi din mine necunoscute până atunci. Nu regret această experienţă. De fapt, sunt chiar recunoscător.

7. Cum se desfășoară o zi de-a ta, în plină creație? Ce te motivează să scrii?
Nicio zi nu este la fel, dar încerc să îmi menţin un ritual. Scrisul pentru mine este un proces intim şi îl încep prin a mă interioriza în propria minte. Motivaţia interioară este cea mai bună. Dacă ea nu există, totul se năruie. Desigur, îmi mai alimentez flacăra cu o combustie exterioară. Atunci vorbesc cu cititorii mei sau le citesc comentariile şi totul redevine la normal.

8. Care sunt planurile tale pentru viitor, următorii pași? Ceva proiecte noi?
Momentan, plănuiesc să îmi public lucrările şi încerc ca scriitura mea să ajungă la cât mai multe urechi.  Despre celelalte proiecte voi spune la timpul potrivit, pe paginile mele.

9. Câteva cuvinte pentru cititorii blogului meu.
Vă mulţumesc pentru timpul alocat să mă cunoaşteţi mai bine. Dacă am reuşit să vă atrag atenţia, simtiţi-vă liberi oricând doriţi să treceţi pragul casei mele. Creem împreună lumi noi şi împărtăşim idei. Mă găsiţi pe: http://facebook.com/alzaram 
                                                           http://wattpad.com/alzaram