Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 3 iunie 2015

Unboxing colet Epica + CONCURS

Bună dragii mei. V-am pregătit astăzi un nou concurs pe blog și pe canalul meu de Youtube, pentru că trebuie să vă răsplătesc cumva pentru dragostea și căldura voastră. De data aceasta am de oferit cartea „Cerul e pretutindeni” de Jandy Nelson oferită de Editura Epica, căreia îi mulțumesc frumos pentru cărțile trimise.  



Cerințele concursului: 
1. Dați Like paginii de Facebook a blogului meu.
2. Dați Like paginii de Facebook a Editurii Epica.
3. Trebuie să fiți abonați la canalul meu de Youtube, Diana Loves Books (dacă nu sunteți deja).
4. Spuneți-mi într-un comentariu pe Youtube la ce vă duce cu gândul coperta cărții „Cerul este pretutindeni” de Jandy Nelson și despre ce credeți voi că este vorba în ea.

Durata concursului: 4 iunie - 11 iunie, ora 17:00, iar câștigătorul va fi ales prin Random.org
Mult succes! Pupici.


                                         DIANA