Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 15 martie 2012

Viata in imagini - 4

   Buna dragilor! Sunt foarte bucuroasa (am dansat de fericire :X), deoarece primavara isi face simtita prezenta in sfarsit. Spun asta pentru ca soarele ne zambeste cu dragoste si dor, iar zapada dispare putin cate putin. Era si timpul!
   A trecut ceva timp de cand am mai postat ceva si voi incepe cu o serie noua de poze din viata mea de zi cu zi. Din pacate nu sunt prea multe, insa simt nevoia sa le impart cu voi. 
 La ziua unui prieten cu prietenele mele. Sweet 18!

 Cu Raul, prietenul meu, si Oana.
 Eu si prietena mea, Oana.
Love you!
 Intr-o mica excursie in Muntii Piatra Craiului. Nu daduse inca zapada. :D


 De revelion cu verisoara si cu iubitul meu.


La facultate cu o colega, Amalia.
 Va urez o zi insorita si plina de veselie. Pupici.
                                           DIANA

4 fantasies:

Anonim spunea...

Esti foarte draguta :)!

Diana Gavrila spunea...

Multumesc frumos, Crisa. :-*

Only Books spunea...

Ce draguta esti!:)

Dee.

Diana Gavrila spunea...

Multumesc mult, Dee. :-*