Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 13 martie 2012

Un raspuns intarziat...

   Incep prin a-mi cere scuze pentru incurcatura creata in urma concursului meu. Nu mi-as fi imaginat niciodata ca anumite persoane s-ar stradui atat de mult sa triseze (asa cum mi s-a reclamat, iar eu nu am putut trece cu vederea), din moment ce suntem colegi de blogosfera si suntem datori sa ne respectam unii pe altii. Poate e doar parerea mea, in fine... Fapt pentru care anulez intreg procesul, urmand ca eu sa aleg pana la urma singura un castigator, dupa inima mea, intr-o ora. 
   Eu abia am ajuns de la facultate, sunt plecata de dimineata de la 8 si nu mi se pare normal ca oalele sa se sparga in capul meu. Nu am avut in gand sa "supraveghez" voturile pentru ca mi se parea absurd. Nu stiu care este adevarul, asa ca sper ca lucrurile sa se rezolve pe cale amiabila si sa ma intelegeti.     
   De asemenea, mi s-a propus ca participanta cu numarul 10 sa fie descalificata pentru ca poza ei nu se incadreaza temei alese de mine. O sa cer parerea celorlalti inscrisi la concurs in aceasta privinta pentru a decide ei. Asa e cel mai bine. Promit solemn ca de acum incolo sa nu mai trec cu vederea greselile voastre si o sa fiu drastica. 
   Singura mea explicatie si motivatie este ca mi-a fost greu sa ma decid. Am vrut sa luam impreuna decizia si sa existe transparenta in ceea ce ma priveste. Regret ca s-a ajuns in aceasta situatie. 

                                                                                        Toate cele bune, 
                                                                                                    DIANA