Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 8 noiembrie 2013

Proba 17 - În căutarea lui Killer King





În Regatul de Vest domnise liniștea de ani de zile, până când regele a murit, lăsând întreg ținutul pe mâinile fiicei sale cea mare, Katherine. Au trecut mai bine de cinci ani de atunci, dar lucrurile scăpaseră de sub control. Pentru a readuce pacea în poporul său, noua regină a fost nevoită să fie nemiloasă, fapt ce i-a câștigat un nou nume: Killer Queen pentru faptele sale. Totuși bărbații când o numeau astfel făceau mai degrabă referire la frumusețea ei ucigătoare după care râvneau cu toții, decât la cruzimea sa. Așa începe orice poveste... 
Numele meu este Ysara și sunt sfătuitoarea reginei. Vă întrebați de ce are încredere în mine? Pentru că am crescut împreună și suntem precum două surori, iar acum ne-am unit puterile pentru a găsi un rege pe măsură, capabil să conducă regatul și să fie un soț iubitor și bun. 

Astfel am pus la cale un bal... cu bucate alese, băuturi fine, persoane importante și trei zile și trei nopți în care regina să-și poată alege bărbatul menit să îi fie alături întreaga viață. Invitațiile au fost trimise imediat ce toate deciziile au fost luate și palatul a fost împodobit de sărbătoare. Nu mai văzusem niciodată ornamente la fel de minunate ca acum, iar Katherine era deosebit de emoționată. În prezența mea nu se comporta ca o regină, ci ca o prietenă obișnuită.

  - Cum o să știu că el este alesul, Ysara? Cineva demn să fie Killer King. Mi-este atât de teamă să nu greșesc. Poporul meu are nevoie de cineva puternic, dar corect.
  - Ce-ai zice de trei probe? Pentru a-și dovedi intențiile, sinceritatea și calitățile pe care le posedă. 
  - Ai dreptate. Trebuie să fie cel mai bun dintre toți. 

Iată că a sosit și seara cu pricina. Agitația creștea cu fiecare minut, în timp ce în fața palatului erau parcate cele mai elegante mașini de lux pe care le cunoștea omenirea. Invitații au sosit în număr mare, din toate colțurile lumii, nerăbdători să o întâlnească pe regina despre care au auzit atâtea zvonuri, dar pe care prea puțini au avut ocazia să o privească.
  - Bine ați venit, le-a zis regina, pășind încrezătoare pe covorul roșu ce se întindea înaintea ei până la tron. Mă bucur să vă cunosc, pe toți. Nu o să mă lungesc cu vorba, deoarece vă așteaptă trei încercări extrem de grele. Cel care le va depăși pe toate trei va fi considerat demn să împartă restul vieții sale cu mine, să fie regele meu și rege peste Regatul de Vest. 

A urmat o scurtă perioadă de liniște, în care toată atenția era îndreptată spre Katherine. Arăta superb în rochia roșie pe care o alesese pentru acest eveniment, iar bărbații o sorbeau din priviri. Eu stăteam la dreapta ei, într-o rochie bleu, lungă. 

  - Prima probă este legată de floarea mea preferată, Celosia, continuă ea. Va trebui să îmi croiți o rochie din această floare și să îmi nimeriți măsurile. Aveți timp până la răsăritul soarelui.

Orele de așteptare au fost foarte lungi, dar în zori zece din mulțimea de viteji au sosit zâmbind, purtând în brațe zece minunate rochii. Regina a fost foarte mulțumită de ei și drept cadou a dansat cu fiecare înainte de a da startul celei de-a doua probe.

  - Pentru următoarea probă veți culege toate Fructele de pădure pe care le veți găsi în regat și le veți transforma în diamante. Vă aștept înapoi până la apus. Mult succes băieți.

De data aceasta s-au întors doar cinci, iar după ei trăgeau coșuri pline de diamante rozalii, asemeni fructelor. Eram tare curioasă cum au reușit, dar Katherine era și mai fericită și a cinat cu ei până la miezul nopții.
  - Iar acum a venit vremea ultimei probe. Veți folosi Esența de praline pentru a-mi construi un râu care să curgă fără oprire prin fața palatului. Aveți termen până în zori. 

Din cei cinci au rămas doar doi. Grea decizie pentru regina noastră, dar nimic nu era imposibil când avea o armă secretă: PARFUMUL din sceptru. Prin câteva pulverizări a simțit atracția pentru unul din cei doi bărbați ce așteptau înaintea ei. Alesul. Iar Parfumul ei nu greșea niciodată.    
    


Articol înscris în competiția "SuperBlog".