Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 2 decembrie 2014

CONCURS „Dragostea mea mi-a dăruit...” - Editura Epica




   Bună dragilor! A venit timpul unui nou concurs, de data aceasta realizat cu ajutorul Editurii Epica. Mulțumesc frumos Editurii Epica pentru colaborare.

Regulile sunt foarte simple. Cartea pe care noi v-o oferim se numește „Dragostea mea mi-a dăruit...”, o colecție de 12 povestiri despre sărbătorile de iarnă coordonată de StephaniePerkins. Dar surpriza este că avem pentru voi 4 exemplare! Nu este minunat? 

Eu am citit deja cartea și mi-a plăcut foarte mult, am făcut și un videoclip cu o scurtă recenzie, iar zilele următoare mă voi întoarce cu o prezentare completă a celor 12 povestiri.

Ce trebuie să faceți?
Pentru a participa trebuie să:
1. Îmi scrieți o poveste cât de scurtă doriți despre Crăciun reală sau creată de voi și o trimiteți pe mailul meu la adresa dreams_link_didy@yahoo.com sau într-un comentariu la această postare sau direct la clipul de pe Youtube. 
2. Fiți abonați la canalul meu de Youtube și să îmi scrieți sub ce nume v-ați abonat.
2. Dați like paginii de FB a Editurii Epica AICI.
3. Dați SHARE clipului meu de mai jos și lăsați linkul în răspunsul vostru.
4. Opțional, dacă doriți să fiți la curent cu viitoarele mele postări dați like paginii de FB a blogului meu AICI.

Cei 4 câștigători vor fi aleși de mine după ce citesc poveștile trimise de voi, deoarece îmi doresc să le premiez pe cele mai bune. 

  Vă doresc multă inspirație! Abia aștept să citesc creațiile voastre.