Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 1 octombrie 2015

Cartepidemia #9 - Octombrie 2015



   Bună din nou! Pentru că am dus la capăt o nouă ediţie a Cartepidemiei vrem să vă anunţăm planurile pentru luna octombrie, când împlinim de asemenea un an de când am înfiinţat acest grup. Sunt foarte mândră de munca noastră de până acum şi de ceea ce am realizat alături de cei 4 prieteni minunaţi ai mei din BookTube: Adela, Simona, Irina şi Twist. Anul trecut eram într-un număr foarte mic, dar în prezent am devenit o comunitate destul de numeroasă şi mă bucur că reuşim să împărtăşim cu voi plăcerea lecturii. Vă mulţumim frumos pentru sprijinul şi încurajarea de până acum!

   Dacă doriţi să ne fiţi alături şi în continuare, cartea pe care o vom citi împreună se numeşte Aristotel şi Dante descoperă secretele universului de B. A. Saenz, despre care am auzit foarte multe păreri pozitive, de aceea suntem foarte entuziasmaţi să vedem despre ce este vorba. Cartea a fost tradusă în limba română la Editura Trei, dar sunteţi liberi să o citiţi în ce limbă şi variantă doriţi.  

   Aşteptăm părerile voastre despre această carte şi nu numai pe pagina de Facebook a grupului. Pupici!
                                 
                                               Diana