Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 9 august 2014

Plăcerea mea, filmul: Bitten



Bitten este o adaptare a cărţilor lui Kelley Armstrong pe care am început de ceva timp să o urmăresc. Din seria respectivă ce poartă numele de „Women of the Otherworld” am citit doar primul volum „Bitten” și mi-a plăcut mult.

Elena Michaels (Laura Vandervoort) a lăsat totul în urmă când s-a stabilit în Toronto, inclusiv familia sa adoptivă, dar din nefericire nu pentru mult timp. Odată cu apariţia unor probleme, ea este nevoită să se întoarcă și să îl revadă pe fostul său prieten Clay, care este sursa propriilor sale probleme. Ea trebuie să aleagă între o viață normală alături de noul său iubit și destinul ei de vârcolac de care nu poate scăpa. 




Elemente de menţionat: Personajele sunt interesante şi bine portretizate, încât mi-a fost uşor să urmăresc povestea şi să o îndrăgesc. Expunerea frecventă a nudităţii însă nu mi s-a părut necesară şi mi-a amintit puţin de True Blood, dar nu m-a deranjat foarte tare. Am fost surprinsă să văd că triunghiul amoros este bine dezvoltat şi că nu pot alege doar una dintre posibilităţi, deoarece ambii bărbaţi au calităţi deosebite care mă atrag din anumite puncte de vedere. În plus, familia adoptivă a Elenei, cu legile ei antice şi imposibil de încălcat, este extrem de puternică şi pregătită mereu să înfrunte orice ameninţare.      


Abia aştept următorul sezon, deoarece acest prim sezon m-a lăsat cu sufletul la gură. Trebuie neapărat să văd ce se întâmplă! Pentru o bună bucată de vreme am avut impresia că a fost anulat, dar mă bucur că m-am înşelat. În ultimul timp foarte multe seriale au fost anulate şi ajung să nu mai am chef să urmăresc niciunul, deoarece detest să mă implic emoţional şi să fiu dezamăgită. Vi-l recomand aşadar cu drag şi sunt tare curioasă care este părerea voastră.         
  
   Voi aţi auzit de Bitten până acum? 

                                      Diana