Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 27 februarie 2013

Recenzie "Atracție" de Elena Costea

  Am revenit cu recenzia cărții Atracție”, primul roman publicat de prietena și colega noastră din blogosferă, Miku. Vreau să îi mulțumesc încă o dată pentru frumoasa dedicație și pentru gestul ei. Enjoy! 

   Synopsis (de la Elena Costea, alias Myuuki)

 El, Brian, este înalt, și arată puțin cam întunecat pentru un director de liceu. Ea, Ema, este o adolescentă ce nu știe ce înseamnă viața. Fascinată de el dintotdeauna, Ema cade într-un joc legănat de întunecimea festelor vieții. Sărutul lui o înnebunește. Durerea lui o omoară. Viața lui i se închină, iar conștiința ei e doar o umbră.
 Iubirea nu e corectă. Iubirea nu iubește. Dar iubirea există.

   Părerea mea:

 Am așteptat destul de mult timp până să citesc această carte și mă bucur că am avut plăcerea aceasta. O cunosc pe Elena de mai bine de un an și nu este pentru prima dată când mă îndrăgostesc de creațiile ei. Faptul că se transpune pe sine și pune atât de mult suflet în scrierile sale mă impresionează și îmi amintește de principalul motiv pentru care lectura este o pasiune pentru mine. 

 M-am atașat de personajul principal, Ema, din primele rânduri în special pentru că m-am regăsit în timiditatea și emotivitatea ei. Până la urmă zilele mele de liceu nu sunt atât de îndepărtate. Am trăit alături de ea bucuria plecării în Anglia, m-am apropiat de Brian la fel de temătoare și nesigură ca ea și m-am simțit vinovată de moartea Magdei. Nu am putut înțelege la început prietenia dintre Ema și Magda, dar spre final cele două aveau mai multe în comun decât m-aș fi așteptat, ca să nu mai spun de caracterul puțin rebel. Am fost puțin nepăsătoare în momentul în care Magda a murit, deoarece nu pot avea prea multă compasiune față de cineva care și-a făcut rău cu propria mână, dar durerea Emei m-a mișcat și m-a pus pe gânduri. Oare nu greșim cu toții până la urmă? Iar o singură clipă poate fi decisivă pentru soarta noastră.
 L-am plăcut și pe Brian, cu toată răceala și gândirea lui nepotrivită pentru un adult, atunci când am aflat trecutul tulbure care îl urmărește pretutindeni și de care nu poate scăpa fără cicatrici. Relația cu Ema pare cea mai proastă idee pentru cineva din afară, dar adevărul este că Brian este salvat prin dragostea și grija ei. 
 Nu vă spun mai multe detalii pentru a nu vă pierde interesul, dar v-o recomand cu căldură.     
 Puteți achiziționa o copie a acestei frumoase povești luând legătura cu Elena Costea pe blogul ei AICI. Tot acolo puteți afla mai multe despre autoare și drumul parcurs de când a început să scrie și până în prezent.       

  Nota mea: 5/5

1 fantasies:

Muneca Chucky spunea...

suna interesanta cartea...in viitorul apropiat mi-ar face placere sa o citesc..:*